Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku haukkui Visa electronia. Mistä sellainen voi tulla edes mieleen?

Vierailija
31.08.2021 |

Ketju tosin poistettiin, joten niin käy ehkä tällekin. Mutta jos ehditte, kertokaa mitä noloa Visa electronissa on? Sehän on pankkikortti siinä missä muutkin.

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siitä puuttuu ne ominaisuudet jota kyseinen ihminen tarvitsee? Kyllä munkin älytöntä ja kameratonta luuria "haukutaan", se ja sama mulle. En tarvitse siihen älyominaisuuksia. So what, joku toinen tarvii.

Vierailija
2/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos siitä puuttuu ne ominaisuudet jota kyseinen ihminen tarvitsee? Kyllä munkin älytöntä ja kameratonta luuria "haukutaan", se ja sama mulle. En tarvitse siihen älyominaisuuksia. So what, joku toinen tarvii.

Mitä "ominaisuuksia" pankkikortilla pitää olla? Sillä pitää voida maksaa tililtä ostokset. That's it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
4/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä "ominaisuuksia" pankkikortilla pitää olla? Sillä pitää voida maksaa tililtä ostokset. That's it.

No esim. v-e on debit kortti, eli jos haluaa crerditin, niin pitää olla joko eri kortti sitä varten, tai jokin muu kuin electron.

Vierailija
5/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vain rikkailla on luottokortit ja köyhillä electronit :):):)

Vierailija
6/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti vain rikkailla on luottokortit ja köyhillä electronit :):):)

Eihän tuossa lauseessa ole mitään järkeä, jos visa electronissa kerran on pelkkä debit. Rikkailla on tilillä rahaa, muilla ei. Pinnallinen siis arvostaisi enemmän visa electronin haltijoita.

Vierailija
7/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electronilla ei voi elää yli varojensa. Aika noloa.

Vierailija
8/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä markkinoitiin ammoin nuorisokorttina.

Tämän lisäksi kuppilassa oli kaksipuoleinen kyltti.

Toisella puolella luki:

Visa Electron ei toimi tänään.

Kun taas toisella puolella luki:

Visa Electronin käytössä häiriöitä tänäån.

Imagoltaan siis jonkinmoinen "jo harjoittelee"-kortti, kun pankista ei saanut edes pikapankkikorttia.

Ihmiset, joilla on ollut ko. kortti jo nuoresta pitäen eivät ymmärrettävästi koe asiaa näin.

Vierailija
9/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa on tabu

Vierailija
10/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset, joilla ei ole varaa tai ovat jo ylivelkaantuneita, haluavat oikean luottokortin, jolla maksun voi siirtää tulevaisuuteen.

Vierailija
11/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekää nyt kehdatko selkeästi provokatiivisesta ääliöstä ja sen horinoista vääntää näin isoa tikkua.

Vierailija
12/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taskulamppu, ruoanlämmitin, villasukka pidike sekä purkkakone nyt ainakin. Eikö sun kortissa muka ole?

Vierailija
13/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electron-hullu on vanha tuttu palstalla

Vierailija
14/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Visa Electron?

Vierailija
15/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Electronilla ei voi elää yli varojensa. Aika noloa.

Joo. Aina kun mä näen jonkun käyttävän Electronia mä naureskelen mielessäni tyyliin "häh? Tarvitseeko ton pelätä että sen rahat loppuu? Taitaa elää aikamoisessa häpeässä! Miten se edes kehtaa maksaa tolla kortilla?"

Vierailija
16/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kyllä, että joillakin on edelleen, joku ihme "teini-visa"-käsitys electronista. Ihan tavallinen korttihan se on, siinä ei ole luotto-ominaisuutta, kuten ei pelkässä pankkikortissakaan. Ja osalla pankeista ei taida enää edes electronia olla tarjolla, vaan sen sijaan Visa Debit, joka myös tarkistaa myös onko tilillä katetta.

Vierailija
17/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electronit poistui lähiaikoina, mitä niistä enää jauhamaan. Itselläni oli kyseinen kortti vielä pari kuukautta sitten mutta kun se katosi ja tilasin pankista uutta, niin sanoivat lähettävänsä suoraan Debitin, juurikin electronin lopettamisen takia.

Vierailija
18/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa electroni on surkeille, köyhille luusereille jotka eivät osaa sijoittamista, ja joilla ei ole kunnolla varallisuutta ;-D :-D :-D

Vierailija
19/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pelkkä Electron eikä luottokortti, olet tosi nolo.

Vierailija
20/139 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keski-ikäinen täti, joka käyttää electronia päivittäin kaupassa. En näe siinä mitään ihmeellistä tai noloa. Löytyy pari luottokorttiakin jos joskus tulee tarvetta vähän isommalle ostokselle tai muusta syystä haluan laittaa luotolle.

Jos mulle joku pikkupissis kassalla naureskelee electronin takia niin annan naureskella. Katos kun mua ei pissisten naureskelut tai pissikset kiinnosta sen vertaa, että niitä erikseen noteeraisin.