Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivosin koko päivän haperolle

Vierailija
04.10.2014 |

Olenko paska sienestäjä? :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun alkaa liian nopeasti sieniä hankkimaan,huudetaan sitten naama punaisena omille ja vieraillekin haperoille.Surullista:'(

Vierailija
2/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavallaan ylpeä mun haperosta, vaikka onkn välillä rankkaa. Monesti katson sitä ja tajuan kuinka paljon rakastan sitä, vaikka olenkin vahingossa sen koriini kerännyt. Sitten on niitä huonompia päiviä ja vaan huudan koko päivän sille ja mietin, olisiko pitänyt jättää se vaan poimimatta :(

Vierailija
4/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9=ap

Vierailija
5/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä se  pilaantuu ja jättää sut. Ei kannata kiintyä liikaa yhteen sieneen. Kannattaa hankkia muutama lisää. Yhden haperon kanssa et tiedä sienestämisestä mitään. Kohta joku sienetön tulee neuvomaan, älä välitä. Ei ne tiedä sienistä mitään. 

Vierailija
6/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 08:27"]Juoksiko se vaan ympäriinsä pelkkänä jalkana ja hattu heiluen? Olisiko sen pitänyt vaan istua tattina?
[/quote]

:D :D

Vierailija
7/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:58"]Joku päivä se  pilaantuu ja jättää sut. Ei kannata kiintyä liikaa yhteen sieneen. Kannattaa hankkia muutama lisää. Yhden haperon kanssa et tiedä sienestämisestä mitään. Kohta joku sienetön tulee neuvomaan, älä välitä. Ei ne tiedä sienistä mitään. 
[/quote]

Mulla ei vaan ole ketään kenen kanssa sienestää, mies kyllästyi koska huusin mun haperolle ja jätti meidät. Voinko lähteä vain yksin metsään ja toivoa, että löydän uuden jonka kanssa etsiä haperoita? Ap

Vierailija
8/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ap:lle paljon voimia! Meillä oli aikoinaan yhtä vaikeaa karvalaukun kanssa, mutta nyt kun se on muuttanut yksiöön keskustaan minun on ikävä sitä kultaista ja maanläheistä ominaistuoksua.. Yksi päivä melkein purskahdin itkuun kaupassa, kun näin kanttarellin. :'(

Vierailija
9/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kanssa punaista kun törmäsin metsässä kärpäshaperoon. Kyllä sai hapero kyytiä. Nyt kaduttaa :(

Vierailija
10/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:10"]Voi, ap:lle paljon voimia! Meillä oli aikoinaan yhtä vaikeaa karvalaukun kanssa, mutta nyt kun se on muuttanut yksiöön keskustaan minun on ikävä sitä kultaista ja maanläheistä ominaistuoksua.. Yksi päivä melkein purskahdin itkuun kaupassa, kun näin kanttarellin. :'(
[/quote]

Kultaista.. Piti kirjoittaa multaista, prkl!

Vierailija
11/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hapero on otettava vastaan. Mulla on jo kaksitoista, joukossa yksi torvisieni, joka syksy tulee lisää, en kestä enää. Mutta minkäs teet.

Vierailija
12/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'D :'D kiitos tästä. Piristi kyllä kummasti.
T:se taaperon äiti

Vierailija
13/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
14/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 08:25"]Olenko paska sienestäjä? :(
[/quote]

Aamu parani heti :D

Vierailija
15/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:22"]Jokainen hapero on otettava vastaan. Mulla on jo kaksitoista, joukossa yksi torvisieni, joka syksy tulee lisää, en kestä enää. Mutta minkäs teet.
[/quote]

Syksy on rankkaa aikaa, ihmiset raahaavat haperoitaan joka paikkaan, jopa ravintolassa voi törmätä haperoon, ja mä vaan mietin huutaako muutkin niille. Ap

Vierailija
16/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstavahvero raivoaa haperolle, jotenkin liikkistä.

Vierailija
17/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokainen hapero on otettava vastaan. Mulla on jo kaksitoista, joukossa yksi torvisieni, joka syksy tulee lisää, en kestä enää. Mutta minkäs teet.

Syksy on rankkaa aikaa, ihmiset raahaavat haperoitaan joka paikkaan, jopa ravintolassa voi törmätä haperoon, ja mä vaan mietin huutaako muutkin niille. Ap"

En kuitenkaan tajua. Jos hapero kiljuu, niin se vain vahvistaa sen keuhkoja, jos taas sienestäjä huutaa, on vaan paska sienestäjä. Epäreilua. Haperon kanssa liikkuminen julkisilla paikoilla on kyllä sodanjulistus. Haluaisin olla vapaaehtoisesti haperoton eli VEHA.

Vierailija
18/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä se  pilaantuu ja jättää sut. Ei kannata kiintyä liikaa yhteen sieneen. Kannattaa hankkia muutama lisää. Yhden haperon kanssa et tiedä sienestämisestä mitään. Kohta joku sienetön tulee neuvomaan, älä välitä. Ei ne tiedä sienistä mitään.  [/quote] Mulla ei vaan ole ketään kenen kanssa sienestää, mies kyllästyi koska huusin mun haperolle ja jätti meidät. Voinko lähteä vain yksin metsään ja toivoa, että löydän uuden jonka kanssa etsiä haperoita? Ap

Voit, mutta pidä limanuljaskat kaukana rihmastoistasi.

Vierailija
19/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa hapero pn tehnyt sinulle?

Vierailija
20/23 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksiko se vaan ympäriinsä pelkkänä jalkana ja hattu heiluen? Olisiko sen pitänyt vaan istua tattina?