Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, jota ei enää kiinnosta koronan jatkuvat mutaatiot?

Vierailija
31.08.2021 |

Viruksethan muuttuvat koko ajan, jopa Influenssavirukset. Mielestäni näillä jatkuvilla virusvariaatiouutisilla halutaan luoda vain paniikkia.

Ja kyllä, olen kahteen kertaan rokotettu ja käytän maskia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia niiden toisaalta pitäisikään erityisesti kiinnostaa?

Lehdet kirjoittavat niistä koska pelko myy, mutta kun on rokotukset ja noudattaa suosituksia, niin ei se varianttien olemassaolo ainakaan minun persettäni pahemmin kutittele.

Vierailija
22/28 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt varianteille annettavien nimien listan. Se päättyy omegaan joten niitä on vielä tulossa paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodi22 kirjoitti:

Olen nähnyt varianteille annettavien nimien listan. Se päättyy omegaan joten niitä on vielä tulossa paljon.

Jaa olet nähnyt kreikkalaisen kirjaimiston? =)

Onneksi niitä ei nimetty roomalaisen kirjaimiston mukaan, sitten niitä olisi tulossa vielä paljon enemmän!

Vierailija
24/28 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bodi22 kirjoitti:

Onneksi niitä ei nimetty roomalaisen kirjaimiston mukaan, sitten niitä olisi tulossa vielä paljon enemmän!

Roomalaisilla jatketaan, jos eivät saa tarpeeksi rokoteannoksia myytyä.

Vierailija
25/28 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole kiinnostanut mikään koronaan liittyvä uutisointi sen jälkeen kun saimme taudin Suomeen. Uskomatonta, miten vapaasti media saa levittää vääristettyä tietoa ja pelotella kansalaisia. Pahinta on se, että osa uutisista on pistetty maksumuurin taakse, jolloin tietoisesti hyväksikäytetään ihmisten pelkoa.

Itse luen kansainvälisiä vertaisarvioituja tutkimuksia asiasta (arvostetuista tieteellisistä lähteistä) ja sanon, että Suomessa virusta vähätellään. Kansa kuvittelee, että Suomen mediassa muka pelotellaan.

Vierailija
26/28 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bodi22 kirjoitti:

Roomalaisilla jatketaan, jos eivät saa tarpeeksi rokoteannoksia myytyä.

Ajatella, sen jälkeen varmaan siirrytään numeroihin!

Huhhuh, loputon määrä variantteja... taitaa olla big pharmalla kissanpäivät edessä eikö totta!

Vierailija
27/28 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaan jutun.. Ja jos mainittu, että seurattava ei vielä huoltaherättävä, ei kamalasti kiinnosta.

Otsikko voi kirkua siis :" ei rokotukset välttämättä toimi uuteen mutaatio x:n"

Ja sitten mainitaan tuo yllä oleva niin.. 🤷‍♀️

Aika näyttää.

Vierailija
28/28 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vakavin vaihe tulee aina kahden viikon päästä. Alkaen 2020 maaliskuussa.