ENNUSTAN vielä viidelle. Parisuhteista.
Aiempaan poiketen toivon myös kommenttiasi ennustukseeni!
Kerro minulle
Ikäsi
Horoskooppisi
Sukupuolesi
Huolesi/ asia parisuhteeseesi (tai lapseen) liittyen mikä painaa mieltäsi.
(Jos haluat kerro myös hiustesi luonnollinen väri)
Kommentit (52)
32, vesimies, tuleeko uskottomuutta jomman kumman puolelta, ruskea.
Mitä näet minulle ja salarakkalleni?
42,rapu,nainen, ei ole sitä parisuhdetta. Enkö ikinä löydä uutta rakkautta. Blondi
22
Rapu
Nainen
Luottamuspula
Ruskeat hiukset
Kas kun et nimeä, henkilötunnusta ja luottokortinnumeroakin kysy.
44 vaalea rapunainen. Lopetin juuri parisuhteen. Teinkö oikein?
34, oinas ja nainen. Yhteenmuutosta puhuttu vuosi. Mies vaan jahkailee. Miten meidän käy? Haluaako mies kunnon parisuhteen vai ns etäsuhteen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:05"]Aiempaan poiketen toivon myös kommenttiasi ennustukseeni!
Kerro minulle
Ikäsi
Horoskooppisi
Sukupuolesi
[/quote]
25
Oinas
Nainen
Intohimon puuttuminen
[/quote]
Onko takana pitkä suhde? Ei välttämättä tämä mutta jokin mikä on "ihon alla". Etsi syitä intohimon puutteeseen siitä. En valitettavasti näe nykyisen suhteen jatkuvan pitkään, asiaan liittyy jokin auktoriteetti? Vanhempi ihminen tai viranomainen.
Ap
Ap
Olen 21 vuotias rapunainen. Onko avomieheni minulle se oikea vai näetkö minulle muualta rakkautta? Tuhkanvaalea hiustenväri.
23
Kalat
Nainen
Kuka on oikea
Vaaleat hiukset
25,
Kauris,
Nainen,
Lapsettomuus, näetkö raskautta?
Punaiset hiukset
N 42v, kauris. Ruskeat hiukset.
Olemme seurusteleet pari vuotta. Muutammeko yhteen tulevaisuudessa?
43,oinas,ruskea..menenkö naimisiin nykyisen miehen kanssa. Kiitos
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:05"]
Aiempaan poiketen toivon myös kommenttiasi ennustukseeni! Kerro minulle Ikäsi Horoskooppisi Sukupuolesi Huolesi/ asia parisuhteeseesi (tai lapseen) liittyen mikä painaa mieltäsi. (Jos haluat kerro myös hiustesi luonnollinen väri)
[/quote]
57 v Leo nainen - löydänkö enää ketään kumppanikseni? Ruskea tukka
p.s. Löytävätkö lapsenikaan?
Leijona nainen 26v. Mikä tilanne 20v päästä, pidetäänkö yhtä näiden vaikeiden aikojen yli? Harmaahapsi.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:09"]25,
Kauris,
Nainen,
Lapsettomuus, näetkö raskautta?
Punaiset hiukset
[/quote]
Ups, joo ja luonnollisesti ihan maantien vaal. ruskeat hiukset on!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:05"]
Aiempaan poiketen toivon myös kommenttiasi ennustukseeni! Kerro minulle Ikäsi Horoskooppisi Sukupuolesi Huolesi/ asia parisuhteeseesi (tai lapseen) liittyen mikä painaa mieltäsi. (Jos haluat kerro myös hiustesi luonnollinen väri)
[/quote]
taisi viisi tulla jo täyteen, mutta yritetään vielä:
43v, vaaka, nainen, ihon alla toinen mies, asfaltin värinen hius
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:06"]32, vesimies, tuleeko uskottomuutta jomman kumman puolelta, ruskea.
[/quote]
Näen sinut vahvana suhteessa, vahvana ihmisenä joka tietää mitä haluaa. Mutta et luota itseesi, epäluottamus itseesi heijastuu myös puolisoosi. Luotatko? Näen kyllä ulkopuolisen ihmisen, mutta hän ei välttämättä ole "paha" tekijä?
Ap
Ja tosiaan kuten sanoin, toivoisin myös vastinetta sinulta ennustukseeni! Teen näitä mielelläni jos saan kuulla miten ne osuvat kohdilleen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:05"]Aiempaan poiketen toivon myös kommenttiasi ennustukseeni!
Kerro minulle
Ikäsi
Horoskooppisi
Sukupuolesi
[/quote]
25
Oinas
Nainen
Intohimon puuttuminen