Nyt seiskaan palaa viiva.
Hyvä tietysti, että typerästä kirjoitustavasta luovutaan, mutta olisi kiva tietää kenen neropatin idea viivan poistaminen oli. Ja miten viiva opetetaan niille, jotka tottuneet kirjoittamaan seiskan ilman viivaa.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:45"]
miten viiva opetetaan niille, jotka tottuneet kirjoittamaan seiskan ilman viivaa.
[/quote]
Minä voin tulla opettamaan sen viivan vetämisen sinulle, jos otat siitä hyvästä poskeen.
en oo ees huomannut et se viiva on jossain kohtaa poistettu
Onneksi viiva palaa seiskaan, quuhun ja zetaan. Oli tosi hankalaa opettaa, kun ei tiennyt, mitä oppilaat tarkoittivat. Korjaa siinä sitten kirjoitus- ja laskuvirheitä. Se viiva selventää tosi paljon.
Kyllä mä tän jo tiesin, mut silti ymmärsin et seiska-lehden väki vetää kokaiinia ja tää on kuuma juttu. Päiväunien aika vissiin.
Minun seiskoissa on aina ollut viiva. Zetaan en sitä laita, quuhun voisin harkita...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:48"]Kyllä mä tän jo tiesin, mut silti ymmärsin et seiska-lehden väki vetää kokaiinia ja tää on kuuma juttu. Päiväunien aika vissiin.
[/quote]
Mä kans mietin hetken, että jopas!
En ole koskaan viivasta luopunutkaan. Helppohan tuo on oppia. Oli aivan järjetöntä luopua siitä. Joku lahopäävirkamiesryhmä tämänkin takana tietty on.
Onhan tässä vielä siihen kahden vuoden siirtymäaika :D Kyllä tämä Suomi on varsinainen puusilmien maa...
Ihan älytön idea oli kyllä alunalkaenkaan poistaa se viiva. Paljon sotkua tuli.