Siis mihin ihme lankaan??
Mä en tajuu
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:02"]
Lanka = thread, eli keskustelu/aihe täällä palstalla.
[/quote]
No eihän ole. Täällä on ketjuja, teillä jonneilla Ylilaudalla on lankoja. Olet tainnut eksyä äipän keskustelualueelle.
[/quote]
Sori, en ole jonne vaan ihan tavallinen äippä ja vakkari täällä. Tuo on kyllä ihan yleinen termi ja ajattelin vaan avittaa ap:tä. En muistanut että se on av:llä kiellettyä.
No eipä ole langoiksi nimitetty keskusteluketjuja viimeisten 10 vuoden aikana täällä. Mene nyt oikeasti sinne ylilaudalle.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:14"]
No eipä ole langoiksi nimitetty keskusteluketjuja viimeisten 10 vuoden aikana täällä. Mene nyt oikeasti sinne ylilaudalle.
[/quote]
käsitin että ap viittasi tuohon yhteen ketjuun, ja siksi yritin vähän avata tuota termiä. Eikä näköjään olisi pitänyt. Ihanan kannustavaa taas meno täällä...
Nettikeskusteluja kutsutaan yleensä englanniksi nimellä "thread", jonka yksi merkitys on "lanka".
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 17:02"]
Lanka = thread, eli keskustelu/aihe täällä palstalla.
[/quote]
No eihän ole. Täällä on ketjuja, teillä jonneilla Ylilaudalla on lankoja. Olet tainnut eksyä äipän keskustelualueelle.
Aika ikävää tulla tuollei järkyttämään väärillä jutuilla herkkien av-mammojen mieltä. Minun eritoten. Mä jo säikähdin, että ketjut ovat poistuneet ja langat tulleet tilalle. Aivan hirveää. Miksi pitää kaikki mennä muuttamaan? Minulla vielä sulatettavaa tuossa 7, Q ja Z muutoksissa.
Ap