Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät kaupustelukutsut!

Vierailija
03.10.2014 |

Kyllä on rasittavia nuo tupperware, partylite ja mary kay kutsut.

Ne ainoat kutsut jonkun luokse kylään nimittäin ajoittuvat noihin ostofestareihin ja kutsukin tulee varmaan siksi kun pitäjä odottelee kieli pitkällä emännänlahjaa.

Minä en osallistu yhteenkään tällaiseen iltaan ennenkuin niitä kyläilykutsuja tippuu pyyteettömästi ihan arkeenkin.

Ettäs tiiätte!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan pakko osallistua. Ite meen jos oikeasti haluan. Ja haluan mun luokse tulevien vieraidenkin tekevän niin! Ei ole vaikeaa kieltäytyä. Eikä kukaan pakota ostamaan. Minusta kutsut on kivoja sosiaalisia tapahtumia.

Vierailija
2/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään osallistu. Voi sanoa suoaan, että ei kiinnosta tai että valitettavasti mulla on jo muuta menoa. Se siitä. Turha stressata tuollaisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu ehdottomasti! Ensin juot kahvipannun tyhjäksi ja pullavadin tyhjennät siinä samalla. Sitten haukut myytävät tuotteet kalliiksi, rumiksi, huonolaatuisiksi ja epäkäytönnöllisiksi. Kysyt vielä myyjältä, että miksi suostuu myymään roskaa. Emännälle kiitokset tarjoiluista ja kotiin. Pääset äkkiä eroon rihkama-kutsuista.

Vierailija
4/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt yhdet meikkikutsut. Hauska tapa saada ystäviä koolle. Kenenkään ei todellakaan ole pakko ostaa mitään, itsekään en aina osta toisten kutsuilta (olen muutenkin tosi tarkka siitä, etten osta turhaa tavaraa). Menen kuitenkin muiden kutsuille aina kun pystyn, kiva kun on kutsuttu.

Vierailija
5/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on rinnastettavissa samaan kuin rahanruinaus jos ei ole muutoin tekemisissä kutsutun kanssa. Olen tärkeä vieras vain siksi että saatan ostaa jotain ja teen näin emännän sukulaistyttöä rikkaammaksi. Juttu olis eri jos kelpaisi kahvitteluseuraksi muutoinkuin kuin tupperwaren aikaan.
AP

Vierailija
6/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin on alkanut ärsyttämään nämä. Muutavan ystävän kanssa välit totaalisen viilenneet, kun aina hänen kutsuessa minua "kylään" siellä on joku tupperihelvetti tai miiändaikiirastuli meneillään. Ei voida vissiin olla ystäviäkään enää jos en tilaa jotain. Hermo menee, olisi kiva nähdä mutta miksi naamioidaan nää myyntikokoukset normaivierailuihin. Nykyisin sitten kieltäydynkin kutsusta. Jos haluaa tavata, niin saa sitten tulla kahvilaan tai meille välillä.

Vierailija
7/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on epäselvää, miksi joku haluaa pitää kotonaan noita kutsuja. Jos tarvitsee sen emännänlahjan, eli siis ei kykene ostamaan ihan tätä maailman mahtavinta tuikkukippoa tai servettipakettia tai retropaitaa, niin miksi pistää saman verran rahaa tarjottaviin ja aikaansa siivoukseen tms? Mitä ne kutsujen järjestäjät niistä oikein saavat itselleen, sen kaiken vaivannäön lisäksi?

Vierailija
8/8 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mukana muutamilla kutsuilla. Seurustelu ja esitely on ihan mukavaa, myyntitilanteen koen ahdistavana. En oikein tiedä miten kiemurtelisin siitä tilanteesta ulos (ja ei kiitos, en juo kahvia, enkä syö tarjottavia leivonnaisia).

En tarvitse mitään, enkä halua ostaa. Kaapit on muutenkin täynnä turhaa tavaraa. Olen oppinut kiittämään ja kieltäytymään ko. kutsuista. Niihin ei ole pakko osallistua. 

Voisinhan tietysti itse järjestää kutsut ilman myyntihässäkkää ja mitään paineita, ihan vaan seurustelun ja tapaamisen merkeissä. Se vaatii vaan vähän viitseliäisyyttä ja suunnittelua. Saas kattoo ny...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi