Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero "laastarista" ja sattuu niin paljon

Vierailija
25.10.2014 |

Tapasimme keväällä. Molemmat oltiin juuri erottu. Miehellä yli 10v suhde josta lapsia. Minulla 5v, ei lapsia. Nopeasti huomasin, että olin ollut todella vääränlaisen miehen kanssa aiemmin. Tämän uuden kanssa oli helppo keskustella kaikesta, rehellisesti. Ja vain olla. Lähellä, koskettaa. Kävellä käsi kädessä ja ympärillä, saada sitä mitä olin parisuhteelta kaivannutkin. Huomiota, kauniita sanoja, kukkia. Rakastuttiin, tai ainakin ihastuttiin syvästi - mitä rakkaus edes on? Aloin suunnittelemaana jopa muuttoa tuolle toiselle paikkakunnalle. Halusin niin kovasti yhteisen tulevaisuuden, liian kovasti - sekaannuin asioihin mitkä ei minulle kuuluneet. Myös mies puhui yhteisestä tulevaisuudesta, oikeastaan enemmän kuin minä, siksi siihen aloin uskomaankin?

Itse ensin jarruttelin suhteessa, mutta jotenkin imeydyin siihen täysillä mukaan. Tällä viikolla mies ilmoitti, että haluaa olla yksin eronsa jälkeen. Tuntuu niin pahalta, pahemmalta kuin tuosta 5v suhteen jälkeen jossa olimme olleet 6 kk asumuserossa ennen lopullista päätöstä. Miten tästä voi selvitä? 33v sinkkuna, lapsettomana, sattuu :(. Ymmärrän järjellä, että miehelle ja minullekin tekee hyvää olla "yksin", mutta en halua! Luulin, että me selviäisimme tästä "kasvattavan" laastarisuhteen muuttamisesta pitkäaikaiseksi suhteeksi, mutta olin väärässä. :( Sattuu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se joskus on. Itsekin rakastuin "laastariin". Se hyvä puoli siinä oli, että pääsin exästä yli. 

Vierailija
2/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huomasi on kesäkissa on jo yliajalla ja pisti ulos. Sellaista sattuu. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä yms. huippusanontoja.

Ja tietysti jaxuhali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali

Vierailija
4/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 09:21"]

Jaxuhali

[/quote]

Kiitos. 

Vierailija
5/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa ehkä ajatus, että käyt tämän eron myötä lävitse myös tunteita jotka liittyvät edelliseen eroon. Tämän uuden lyhyemmän suhteen kautta niitä on turvallisempi käydä lävitse.

Vierailija
6/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itkettää..

Vierailija
7/10 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa exän takaisin.

Vierailija
8/10 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule uni. Kurkkua kuristaa ja itkettää.
Miten tässä kävi näin? Tuntui siltä, että vihdoin löysin sen henkilön, joka hyväksyy minut "minuna". Ei tarvinnut esittää, ei jännittää. Kuin kotiin olisi tullut. Sattuu, sattuu. :(((

Ap

Vierailija
9/10 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin 6: suret nyt sitä edellistä suhdetta. Siksi juuri mun mielestä niitä laastarisuhteita kannattaa välttää, kun ne keskeyttää suru- ja eroprosessin. Kuitenkin ero on aina surtava loppuun (niinkuin muutkin elämän vastoinkäymiset), ei sitä pakoon pääse. Vain sillä pääsee elämässä eteenpäin, ilman vanhassa pyörimistä ja katkeruutta. Olosi paranee kyllä, ap. :)

Vierailija
10/10 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta menee ohi!