Av:n hauskimmat kommentit?
Av:lla on paljon verbaalisesti erittäin lahjakkaita humoristejä ja satiirikkoja. Mitä hauskoja yksittäisiä viestejä teillä on jäänyt mieleen keskusteluista? Ei siis vain aloituksia vaan nimenomaan kommentteja keskusteluihin.
Kommentit (116)
Tuoreena vauva-palstailijana nauroin vedet silmissä -Matti -ketjulle. Ketju oli varsin viihtyisää luettavaa pankissa jonottaessa enkä edes tajunnut että kaikki tuijottavat närkästyneenä kippurassa kikattavalle vauvapalstailija-asiakkaalle.
"Yh-isät peukuttaa munat vaahdossa"
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:34"]
Se ketju, jossa kysyttiin "Pesikö miehenne alapäätänne synnytyksessä ettet haisisi". Absurdi aloitus, jonka hämmentävyyttä lisää teitittelyn vaihtuminen sinutteluksi kesken kysymyksen.
[/quote]
Olen välillä nauranut tälle häkellyttävälle helmelle ääneen, silloinkin kun en edes ole av:lla.
Jossain bloggaajien haukkumaketjussa kommentti alkoi näin "Minä olen mies, enkä ymmärrä Mungoista enkä Kongoista mitään!! Mutta...."
Se ketju missä Ap oli leikkipuistossa sanonut Vahingossa olevansa tk-lääkäri! Luin sen ketjun taas viime viikolla ja oli kyllä hauska edelleen. Vanha ketju siis.....
Mua on naurattanut tosi usein jälkikäteen jossain muumiketjussa heitetty läppä, että Nuuskamuikkusen nimi pitäisi vaihtaa soveliaampaan muotoon Purkkamuikkunen. Tässä kaikenkieltämisen valtiossa tuo saattaa silti vielä joskus olla todellisuuttakin.
Jossain ketjussa oli joku ihan levotoman hauska autocorrectoitu viesti, mutta en millään muista sitä enää. Muistan vain, että tukehduin ihan huolella, kun viestin kirjoittaja sen sitemmin korjasi tarkoittamaansa muotoon.
Se ketju missä lueteltiin, mitä oudointa kumppani on tehnyt seksin aikana :D
"Kun ehdotin miehelle että tykkään jossain määrin vähän kovakouraisestakin seksistä ja ei haittaisi jos joskus vähän satuttaa, niin seuraavalla kerralla mies uhosi koko panon ajan kovaan ääneen "huora, hiljaa, huora, alistu" ja lopuksi kusi mun päälle. Se kuseminen oli melkoisen yök."
"Mies hoki aktin aikana "ihana pimppi, ihana pimppi!" eipä tuo nyt mitenkään ällöä ollut mutta jotenkin niin huvttavaa että itseltä kyllä tunnelma latistui"
"Täähän on ihan rutikuiva" niin varmaan on, jos kesken pyykkienlajittelun tulee vetää housut pois"
Joskus kesken actionin sanoin miehelle "oletpas kova" ( tiedän, että tykkää siitä ;) )
Takasin tuli kommentti Putouksen Jani-Petteri äänellä " Haittaaks se?"
arrrg"
"oota hetki mä pierasen"
Tuosta lauseesta tietää olevansa ollut naimisissa 15 vuotta"
:D
En muista mikä ketju, mutta se oli jotenkin hellyttävää kun joku väsynyt äiti oli alkanut käydä "terapiassa", mikä todellisuudessa sitä, että ammattiauttajan sijaan nainen meni säännöllisesti kerran viikossa salaa kaupungille kahvilaan lukemaan lehtiä ja syömään leivoksia. Mies oli tyytyväinen kun "terapia" tuotti selkeästi tuloksia ja nainen oli iloisempi ja energisempi kotona.
Sellainen jäi mieleen jostai pieruketjusta, kun joku oli ollut gynellä (kai) ja siinä jalat levällään pieraissut ja siinä luki et "ensin ajattelin esittää kuollutta.." tjsp, kun häntä oli hävettäny niin paljon :DD
Reino Nordin -ketju oli jo hyvässä vauhdissa, kun joku kysyi: "Eikös se ole se muusikko, Iholla-sarjassa olleen Maria Nordinin mies?" Joku toinen vastasi: "En usko, liian kaukaa haettua."
Tuo jälkimmäinen oli mielestäni yksi palstan hauskimpia :)
Minua nauratti kun joku kuvaili miestään "öriseväksi lotjakkeeksi" :D