Av:n hauskimmat kommentit?
Av:lla on paljon verbaalisesti erittäin lahjakkaita humoristejä ja satiirikkoja. Mitä hauskoja yksittäisiä viestejä teillä on jäänyt mieleen keskusteluista? Ei siis vain aloituksia vaan nimenomaan kommentteja keskusteluihin.
Kommentit (116)
Huvittavin on se kaikkea vihaava kirjoittelija, joka kirjoittaa aina pikkukirjaimilla.
Vihaa miehiä ja kaikkia, ei ole koskaan mitään positiivista sanottavaa :)
Olette varmaan muutkin pistäneet ko. kirjoittelijan merkille?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:03"]
Tuo Reino Nordin -ketju on kyllä ollut yksi hauskimpia!
[/quote]
Reiska-ketju on aivan paras! Mahtavaa, miten porukka lähti siihen mukaan, eikä kukaan tosikko tullut huutelemaan provoa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:26"]
Huvittavin on se kaikkea vihaava kirjoittelija, joka kirjoittaa aina pikkukirjaimilla.
[/quote]
Mulla vaihtuu välillä kommenttien fontti jostain syystä niihin pikkukirjaimiin, vaikka en ole kyseinen kirjoittelija. Sitten monessa ketjussa mut sekoitetaan siihen. :(
Minusta oli hauska lukea, kun Mies 29v kertoili kullipesuistaan, siitä, että ei ole juurikaan törmännyt juustoon kullissaan, ja lopuksi mainitsi jotain naisten "mönjätuotteista". :D
Ihan huippu oli se KAUPAN TÖRKEE KASSANEITI, joka "yritti vikitellä miestä, vaikka vaimo ja lapsikin olivat mukana"! Tosi pitkä ketju, jossa osa pisti omiaan ja muutamat olivat niin tosissaan! Sitä lukiessa ulvoin naurusta, kuten moni muukin !!! :D:D:D
Kaksi kertaa olen nauranut ihan vedet silmissä:
Toinen oli ketju siitä kun joku kertoi näkevänsä "rajan takaa" tulleen mummon sänkynsä alla ja kommentoitiin mm. jotain tämän tyylistä: "ai venäjältä?" ja "tässä sitä näkee missä kunnossa on vanhusten huolto tänäpäivänä".
Toinen oli se simba juttu.
Minusta tämä ei ole erityisen humoristinen foorumi. Kun joskus itse heitän kauhean uhoamisen sekaan huumoripiikin, saan hirmuiset vihat päälleni. Av taitaa olla niin naisvaltainen, että huumori ei täällä idä eikä verso. Anopin pimppikarvat ja blogistin lihominen eivä suuta hymyyn vedä. Ne ovat vakavia juttuja.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:39"]
Minusta tämä ei ole erityisen humoristinen foorumi. Kun joskus itse heitän kauhean uhoamisen sekaan huumoripiikin, saan hirmuiset vihat päälleni. Av taitaa olla niin naisvaltainen, että huumori ei täällä idä eikä verso. Anopin pimppikarvat ja blogistin lihominen eivä suuta hymyyn vedä. Ne ovat vakavia juttuja.
[/quote]
Kyllä se vika on ihan sussa :D
Monesti olen kyyneleet silmissä nauranut mitä typerimmille kommenteille! Nyt yhtäkkiä ei tule mitään mieleen mutta kyllä tie tiedätte.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:45"]
Ihan huippu oli se KAUPAN TÖRKEE KASSANEITI, joka "yritti vikitellä miestä, vaikka vaimo ja lapsikin olivat mukana"! Tosi pitkä ketju, jossa osa pisti omiaan ja muutamat olivat niin tosissaan! Sitä lukiessa ulvoin naurusta, kuten moni muukin !!! :D:D:D
[/quote]
Mulle tulee tuo aina kaupassa mieleen nykyään, kun joku huutaa olevansa vapaa. Tänäänkin teki mieli nuorelle miehelle sanoa, että mihis lähdetään...mut pelkäsin, että ottaa tosissaan.
Mua naurattaa tän ketjun av-mammojen säikyttelykommentit. :D Tää hämärä salamyhkäinen viestittelijä....
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 14:26"]
[/quote] En ole?
No mua nauratti kyllä monet mielikuvitukselliset kommentit ketjussa tamponikoruista!
Ja sitten tää tilannehuumori, joka taitaa usein olla tahatonta(?): hytkyttää edelleen se tarina miehestä, joka söi lasten vanukkaat.
Tänään hörönaurut tuli tuosta ketjusta, jossa pohdittiin mitä tsekkiläisen isän ja suomalaisen naisen lapselle sukunimeksi: pitäiskö pennun pysyä Paskana vai ei :-)
Mun mielestä hauska ketju oli "Saako Makuunissa käydä pelkillä irtokarkkiostoksilla?" ja kommentti siihen: Silloin kun olin itse Makuunissa töissä pakotettiin kaikki tuollaiset "mä vaan näitä karkkeja ostaisin"-lusmuilijat vuokraamaan Mariah Careyn Glitter-leffa. Kyllä muuten oppivat tavoille.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:59"]
Irtisanomiskeskustelussa ollut tokasu Pikku-Myyn ja poliisimestarin potkuista. Eipä tämäkään näin irrallisena mikään hauska ole
[/quote]
Se oli mun kommentti ;)