Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko kuukauden ruokakauppalaskut alle 70 € ja söin hyvin!

Vierailija
30.08.2021 |

Käytin tosiaan tässä kuussa ruokakauppaan alle 70 €, vaikka söin hyvin ja monipuolisesti. Ja se oli helppoa kuin mikä! Söin joka arkipäivä ravintolassa 12,90 € maksavan buffetlounaan, jossa santsasin itseni ihan täyteen niin ettei paljon muuta täytynyt syödä koko päivänä. Lisäksi kävin lauantaisin kunnon ravintolassa ja sunnuntaisin pizzalla. Kuten sanoin, helppoa kuin mikä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja buffaan meni päälle 250e/kk.

Vierailija
2/8 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin nerokasta! Ei tartte ostaa olusiakaan kaupasta kun juo vain ravintoloissa. Vink vink.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu hotellissa täyshoidolla niin ei tartte käydä ruokakaupassa laisinkaan. Kätevä niksi esimerkiksi kiireiselle perheen äidille.

Vierailija
4/8 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tiivistelmä siitä Iltalehden maksumuuriartikkelista, jonka otsikossa suurperheen äiti selviää 250 euron ruokalaskulla kuukaudessa?

Vierailija
5/8 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jatka samaan mallin ap. Elämä halpaa, vai.

Vierailija
6/8 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hienosta suorituksesta! En ole itse päässyt koskaan alle 100 euron, vaikka olen kovasti yrittänyt. 

t. köyhä

Vierailija
7/8 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nämä höpinät jättää kirjoittamatta?

Vierailija
8/8 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka syön arkisin lounasbuffan mulla menee monta sataa ruokakauppaan yhdelle hengelle ruokakauppaan. En tajua miten saisin painettua ruokalaskua alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä