Julkkis kutsui lapseni lapsensa synttäreille.
Saimme jälkeenpäin kuulla toisilta lapsilta, että miten hyvää ohjelmaa siellä oli ollut. Samalla tajusin, että ai, vanhempihan on julkkis ja esiintymisen ammattilainenkin. On se jännä, miten en muista tätä, kun sattumalta törmäillään! Tai täytynee sanoa, että silloin on suhteet kunnossa, kun toisen rooli julkkiksena ei korostu. Paitsi, että lapseni alkoi pikkaisen fanittamaan häntä, mutta se suotakoon!
Nämä olivat jo kolmannen julkkiksen kutsut, joihin lapsemme tai perheemme ei ole mennyt. Ikäänkuin karttaisimme heitä! Kerran oli syynä, kun julkkiksella tuntui olevan kusta päässä, olisi kaivannut lisää seuraajia itselleen eli hänellä oma lehmä oli ojassa. Kaksi kertaa on ollut jokin este. Tällä kertaa lapsi oli sairaana.
Kommentit (51)
Arvaa vain, että kuinka monella julkkiksella on lapsia, jotka viettävät synttäreitään? Ei voi tunnistaa itseään, edes Suomen kokoisessa maassa. Sanoinhan, että julkkiksia tulee ja menee kadulla.
ap
Kiitos miinuspeukutuksista. Niitä kerjäsinkin tällä paskalla aloituksellani! Laittakaa lisää, niin olen onnellinen!
ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:55"]
Arvaa vain, että kuinka monella julkkiksella on lapsia, jotka viettävät synttäreitään? Ei voi tunnistaa itseään, edes Suomen kokoisessa maassa. Sanoinhan, että julkkiksia tulee ja menee kadulla.
ap
[/quote]
Ei se mun salaisuuteen liittyvä toinen ihminen olekaan niin erikoinen että teistä kukaan sitä tietäisi. Koska suomessa on paljon ihmisiä. Mutta olen silti tosi erikoinen ja mahtava kun tunnen toisen ihmisen. Ja oikeastaan tunnen monta ihmistä. Jännittävää eikö?
Mikä ihme on tässä ap:n pointti? En kyllä tajua.
Jos pointtisi on kertoa, että tunnet jonkun julkkiksen, niin TADAA, niinpä tuntee aika moni muukin. Tosi pimeetä!
Ap huora, hankipa taas elämä. Säälittävyyden huippu.
Pieni analyysi ap:sta.
Ap on kahden lapsen kotiäiti, jolla tutkinto jäi aikoinaan kesken perheen perustamisen takia, tai vaihtoehtoisesti tutkinto löytyy, mutta työkokemusta ei. Miehen rahoilla asutaan jollain muka vähän hienommalla alueella. Välillä ap:ta ketuttaa, kun miehen kavereiden vaimot ovat saavuttaneet urallaan niin paljon, mutta onneksi ap voi vastapainoksi illanistujaisissa kertoa julkkiskavereistaan.
Vau. Ihan julkkiksen lapsen synttäreille tuli kutsu! Mä olenkin saanut kutsun(oikeastaan useamman) julkkiksen synttäreille. Ja häihin ja ja ja. Ai niin, on toki lapsikin saanut kutsuja julkkisten lasten synttäreille. Unohdinko mainita, että naapurissa asuu julkkis? Piti vielä lisätä, että lapsen kummikin on julkkis. Ja mun paras kaveri on julkkis. Meinasi unohtua, että miehenikin on julkkis.
Ja olen lojaali heille kaikille.
Siis oikeesti ap, luuletko, että asiassa on jotain ihmeellistä? Kaikki julkkikset on jonkun isejä, äitejä, naapureita, sukulaisia ym.
Tuu ap sitten takaisin, kun saat kutsun Linnan juhliin, niin voidaan yhdessä pohtia pukuun sopivia koruja. :)
Joskus aikanaan oli radiossa se ohjelma, mihin sai ap:n sielunsisaret soitella. 'Olen melkein sukua julkkikselle...'
Ap sää oot aika nolo ja säälittävä :DD
Aivan. Niinkuin meilläkin. Kas kun en heti muistanut rippijuhlia, hautajaisia, häitä, harrastuskamuja ja naapureita. Mieheni ei ole julkkis, mutta esintyy kyllä työnsä puolesta joskus tv:ssäkin. Normaalia. Se tästä puuttuisikin, että olisi julkkis omassa perheessä!
ap
Linnan juhlista en hiiskahda sanaakaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:12"]
Linnan juhlista en hiiskahda sanaakaan.
ap
[/quote]
Kyllä mä näen jo aloituksen:
Minut kutsuttiin juhliin jossa on paljon julkkiksia. Mutta en kerro enempää. Voitte vaan kadehtia.
Mies kyllä katsoi Hyacinthia. Mun nimi taitaa olla Kameleontti.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:47"]
Tämä salaisuus on monella muullakin. Kiva, jos osaamme olla lojaaleja! Ihan uteliaisuudesta olisi tietenkin ollut kiva käydä synttäreillä, kun on niin hyvä tyyppikin, mutta ehtii sitä kait myöhemminkin?
ap
[/quote]
No mä voin vihjata sen verran että mun salaisuuteen liittyy toinen ihminen. Mutta en kerro kuka. Mutta jos tietäisitte olisitte kateellisia. Mä olen niin mahtava että tunnen toisen ihmisen ja teitä nyt harmittaa että te ette tunne. Vaikka ette tiedä kenestä puhun. Kysykää keneen mun salaisuus liittyy, kysykää kysykää please. No mutta en kuitenkaan kerro. Kysykää lisää! Hahaa en kerro. Olen niin cool ihminen että en kerro salaisuuksia eteenpäin.
T. 13