Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkis kutsui lapseni lapsensa synttäreille.

Vierailija
03.10.2014 |

Saimme jälkeenpäin kuulla toisilta lapsilta, että miten hyvää ohjelmaa siellä oli ollut. Samalla tajusin, että ai, vanhempihan on julkkis ja esiintymisen ammattilainenkin. On se jännä, miten en muista tätä, kun sattumalta törmäillään! Tai täytynee sanoa, että silloin on suhteet kunnossa, kun toisen rooli julkkiksena ei korostu. Paitsi, että lapseni alkoi pikkaisen fanittamaan häntä, mutta se suotakoon!

Nämä olivat jo kolmannen julkkiksen kutsut, joihin lapsemme tai perheemme ei ole mennyt. Ikäänkuin karttaisimme heitä! Kerran oli syynä, kun julkkiksella tuntui olevan kusta päässä, olisi kaivannut lisää seuraajia itselleen eli hänellä oma lehmä oli ojassa. Kaksi kertaa on ollut jokin este. Tällä kertaa lapsi oli sairaana.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:47"]

Tämä salaisuus on monella muullakin. Kiva, jos osaamme olla lojaaleja! Ihan uteliaisuudesta olisi tietenkin ollut kiva käydä synttäreillä, kun on niin hyvä tyyppikin, mutta ehtii sitä kait myöhemminkin?

ap

[/quote]

No mä voin vihjata sen verran että mun salaisuuteen liittyy toinen ihminen. Mutta en kerro kuka. Mutta jos tietäisitte olisitte kateellisia. Mä olen niin mahtava että tunnen toisen ihmisen ja teitä nyt harmittaa että te ette tunne. Vaikka ette tiedä kenestä puhun. Kysykää keneen mun salaisuus liittyy, kysykää kysykää please. No mutta en kuitenkaan kerro. Kysykää lisää! Hahaa en kerro. Olen niin cool ihminen että en kerro salaisuuksia eteenpäin.

T. 13

Vierailija
22/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa vain, että kuinka monella julkkiksella on lapsia, jotka viettävät synttäreitään? Ei voi tunnistaa itseään, edes Suomen kokoisessa maassa. Sanoinhan, että julkkiksia tulee ja menee kadulla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos miinuspeukutuksista. Niitä kerjäsinkin tällä paskalla aloituksellani! Laittakaa lisää, niin olen onnellinen!

ap

Vierailija
24/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololololoo!

Vierailija
25/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:55"]

Arvaa vain, että kuinka monella julkkiksella on lapsia, jotka viettävät synttäreitään? Ei voi tunnistaa itseään, edes Suomen kokoisessa maassa. Sanoinhan, että julkkiksia tulee ja menee kadulla.

ap

[/quote]

Ei se mun salaisuuteen liittyvä toinen ihminen olekaan niin erikoinen että teistä kukaan sitä tietäisi. Koska suomessa on paljon ihmisiä. Mutta olen silti tosi erikoinen ja mahtava kun tunnen toisen ihmisen. Ja oikeastaan tunnen monta ihmistä. Jännittävää eikö?

Vierailija
26/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsitkö vastata ap

Vierailija
27/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on tässä ap:n pointti? En kyllä tajua.

Jos pointtisi on kertoa, että tunnet jonkun julkkiksen, niin TADAA, niinpä tuntee aika moni muukin. Tosi pimeetä!

Vierailija
28/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huora, hankipa taas elämä. Säälittävyyden huippu.

Vierailija
29/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni analyysi ap:sta.

Ap on kahden lapsen kotiäiti, jolla tutkinto jäi aikoinaan kesken perheen perustamisen takia, tai vaihtoehtoisesti tutkinto löytyy, mutta työkokemusta ei. Miehen rahoilla asutaan jollain muka vähän hienommalla alueella. Välillä ap:ta ketuttaa, kun miehen kavereiden vaimot ovat saavuttaneet urallaan niin paljon, mutta onneksi ap voi vastapainoksi illanistujaisissa kertoa julkkiskavereistaan.

Vierailija
30/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktioita? Aploodeja ap:lle?

Vierailija
31/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Ihan julkkiksen lapsen synttäreille tuli kutsu! Mä olenkin saanut kutsun(oikeastaan useamman) julkkiksen synttäreille. Ja häihin ja ja ja. Ai niin, on toki lapsikin saanut kutsuja julkkisten lasten synttäreille. Unohdinko mainita, että naapurissa asuu julkkis? Piti vielä lisätä, että lapsen kummikin on julkkis. Ja mun paras kaveri on julkkis. Meinasi unohtua, että miehenikin on julkkis.

Ja olen lojaali heille kaikille.

Siis oikeesti ap, luuletko, että asiassa on jotain ihmeellistä? Kaikki julkkikset on jonkun isejä, äitejä, naapureita, sukulaisia ym.

Vierailija
32/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu ap sitten takaisin, kun saat kutsun Linnan juhliin, niin voidaan yhdessä pohtia pukuun sopivia koruja. :)

Vierailija
33/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikanaan oli radiossa se ohjelma, mihin sai ap:n sielunsisaret soitella. 'Olen melkein sukua julkkikselle...' 

Vierailija
34/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sää oot aika nolo ja säälittävä :DD

Vierailija
35/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Niinkuin meilläkin. Kas kun en heti muistanut rippijuhlia, hautajaisia, häitä, harrastuskamuja ja naapureita. Mieheni ei ole julkkis, mutta esintyy kyllä työnsä puolesta joskus tv:ssäkin. Normaalia. Se tästä puuttuisikin, että olisi julkkis omassa perheessä!

ap

Vierailija
36/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnan juhlista en hiiskahda sanaakaan.

ap

Vierailija
37/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sun nimi Hyacinth?

Vierailija
38/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:12"]

Linnan juhlista en hiiskahda sanaakaan.

ap

[/quote]

Kyllä mä näen jo aloituksen:

Minut kutsuttiin juhliin jossa on paljon julkkiksia. Mutta en kerro enempää. Voitte vaan kadehtia.

Vierailija
39/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä katsoi Hyacinthia. Mun nimi taitaa olla Kameleontti.

ap

Vierailija
40/51 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset ap vastaa kysymyksiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi