Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tavallisen näköinen nsinen olla miesten mielestä kuuma/seksikäs?

Vierailija
30.08.2021 |

Mikä hänestä tekee hottiksen? Katse? Ääni? Kävelytyyli? Ääni? Vaatteet? Hiukset? Vai mikä?

T: tavallinen perunanenä, joka haluaa muuttua kuumaksi miesten silmissä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla arvostuksen ja kunnioituksen arvoinen. Ymmärtämällä miesten tarpeita. Pitää itsestään huolta, eli terveelliset elämäntavat. Eipä siinä nyt oikeesti vaadita. Osa miehistä sitten haluaa kauniita vähäpukeisia naisia. Nyt se tärkeä pointti: mies voi kaitsella ja nauttia vähäpukeisista kauniista naisista, mutta se ei ole AINOA eikä edes SAMA asia mitä miehet kumppaniltaan haluaa. Nuo ovat kaksi eri asiaa ja mielipiteitä on yhtä monta kuin on miehiä. Tämä on minun mielipide. Negatiivinen itseään täynnä oleva nainen joka on aina vaatimassa jotakin on oksettava ulkomäöstä riippumatta.

Vierailija
42/51 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin myös kerran vaatekaupan kassalla vähän ylipainoisen naisen, jolla oli aivan täydelliset kasvot ja pukeutui sen verran nätisti, ettei läski mitenkään pahalta näyttänyt. Olen itse ihan kaunis ja hoikka ja hyvinkin siro. Vähän epävarma toki vaikkei se kilometrien päähän paista. Mulla jäi tuo vaan jotenkin vaan mieleen kun ajattelin, että jos nyt tässä kassalla tulisi vastaan elämäni mies tai minulle oikein sopiva niin se ei kyllä minua huomaisi... oli siis vähintään yhtä kaunis kuin Jessica Alba, mutta vähän nätimpi ja vaalea. Mietin nyt vielä, että olisikohan joku kauneusleikkaus tehty (onnistuneesti). Oli niin photoshopattu se naama mutta elävä. Mut joo varmasti kukaan täällä ei ole kauniimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Eräs Tiina on mielestäni todella hot vaikka ihan naapurin tytön näköinen .

Vierailija
44/51 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi olla jos on japanilainen tai thai

Makunsa kullakin

sellainen rasistireppana siellä sitten. mutta varmaan mustamakkara maistuisi? 

Vierailija
45/51 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemalla arvostuksen ja kunnioituksen arvoinen. Ymmärtämällä miesten tarpeita. Pitää itsestään huolta, eli terveelliset elämäntavat. Eipä siinä nyt oikeesti vaadita. Osa miehistä sitten haluaa kauniita vähäpukeisia naisia. Nyt se tärkeä pointti: mies voi kaitsella ja nauttia vähäpukeisista kauniista naisista, mutta se ei ole AINOA eikä edes SAMA asia mitä miehet kumppaniltaan haluaa. Nuo ovat kaksi eri asiaa ja mielipiteitä on yhtä monta kuin on miehiä. Tämä on minun mielipide. Negatiivinen itseään täynnä oleva nainen joka on aina vaatimassa jotakin on oksettava ulkomäöstä riippumatta.

Ymmärtämällä miehen tarpeita? 🤣 pashat, mikään mielistely ei ole seksikästä.

Vierailija
46/51 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi olla jos on japanilainen tai thai

Makunsa kullakin

sellainen rasistireppana siellä sitten. mutta varmaan mustamakkara maistuisi? 

Nääh, liian helppoa. Niitä saisi vaikka joka päivä viisi. Rimani on jossain stratosfäärissä.

Vierailija
47/51 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ap ilmeisesti tosi epätoivoinen. Se ei ole kaunista kenenkään mielestä. Jos nyt alat vielä meikkaamaan liikaa, värjäämään hiuksia oudosti ja pukeutumaan paljastavasti, niin pieleen menee.

Muista, että et voi ikinä miellyttää kaikkia ja että jos alat näyttelemään jotain muuta kuin mitä olet, niin väsyt nopeasti. Parasta on olla oma itsensä, kulkea selkä suorana, olla ystävällinen, kohtelias ja katsoa ihmisiä silmiin. Voit yrittää muuttaa perusilmettäsi niin, että hieman hymyilet, niin sinusta saa mukavan rauhallisen tunteen ja olon, että olet sinut itsesi kanssa.

Olet varmaan aika nuori vielä.

sanotko samaa kaikissa ketjuissa, joissa haukutaan suomalaisia miehiä? 

että kaikkien miesten tehtävä ei ole miellyttää naisia? 

Ei tietenkään ole, wtf. Miehet ovat vaan tienneet tämän jo vuosituhansia.

Vierailija
48/51 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin voi

Vierailija
49/51 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksessa oli osa hyvää ja osa ihan skeidaa.

Tuo, että kun on arvostuksen ja kunnioituksen arvoinen, on hyvä. Kun arvostaa itseään, niin ei edes huoli lähelleen huonoa, mutta jos itseään ei arvosta, niin miesystävien tasokin on taatusti hyvin huono.

Osa miehistä haluaa varmasti vähäpukeisen ja kauniin naisen, mutta ne naiset ovat lähinnä pantavaksi tarkoitettuja, ei ystäväksi, elämänkumppaniksi ja tulevien lasten äidiksi. Parhaaksi ystäväksi halutaan nainen, jonka kanssa on helppo ja hyvä olla, joka miellyttää omaa silmää ja joka ei missään tapauksessa vilkuile muita itseään tarjoten. Vaativuus ja hankala luonne naisella eivät myöskään kuulu kumppanuuteen millään tavoin. Eivät miehetkään halua elämäänsä hankalaa naista, vaan luotettavan ystävän. Tavallinen nainen löytää usein tavallisen miehen vierelleen ja heidän välinen sopiva seksikkyys löytyy yhteisien asioiden kautta, se on parisuhteen kemiaa.

Vierailija
50/51 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus on nykyään jo sen verran harvinaista että sillä nousee parhaan 10% joukkoon vaikka naama olis melko tavis.

Vierailija
51/51 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan voi.

Suomalainen mies ei vaan saa muuta, niin pakko tyytyä nysveröihin. Oikeasti laadukkaat naiset seukkaa laadukkaiden miesten kanssa, perusjamppa polkee hiirulaisia ja fantasioi samaan aikaan luksusluokan leideistä.

tykkään aidoista hiirulaisista. Pahin turn off on feikki kuminaama&tissi insta bimbo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme