Voiko tavallisen näköinen nsinen olla miesten mielestä kuuma/seksikäs?
Mikä hänestä tekee hottiksen? Katse? Ääni? Kävelytyyli? Ääni? Vaatteet? Hiukset? Vai mikä?
T: tavallinen perunanenä, joka haluaa muuttua kuumaksi miesten silmissä.
Kommentit (51)
En tiedä, olenko aivan yksin tämän mielipiteeni kanssa, mutta mitä isommat rinnat, niin sillä saa kaikki muut ulkonäköön liittyvät ongelmakohdat anteeksi. Toinen on tietenkin suuri takapuoli, jos esim. joutuu liikkumaan sivuttain oviaukoissa, ettei jää jumiin leveän lantion vuoksi, niin tällöin saa myös kaikki kokemansa ulkonäön ongelmakohdat anteeksi. Ja jos on tällainen onnekas feminiininen kaunokainen, jolla on nuo molemmat, niin sitten on maailman kaunein nainen melkein!
Kyllä kyllä, seksikkyys tulee kehonkielestä eikä plastiikkakirurgilta.
Olet ap ilmeisesti tosi epätoivoinen. Se ei ole kaunista kenenkään mielestä. Jos nyt alat vielä meikkaamaan liikaa, värjäämään hiuksia oudosti ja pukeutumaan paljastavasti, niin pieleen menee.
Muista, että et voi ikinä miellyttää kaikkia ja että jos alat näyttelemään jotain muuta kuin mitä olet, niin väsyt nopeasti. Parasta on olla oma itsensä, kulkea selkä suorana, olla ystävällinen, kohtelias ja katsoa ihmisiä silmiin. Voit yrittää muuttaa perusilmettäsi niin, että hieman hymyilet, niin sinusta saa mukavan rauhallisen tunteen ja olon, että olet sinut itsesi kanssa.
Olet varmaan aika nuori vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä, seksikkyys tulee kehonkielestä eikä plastiikkakirurgilta.
Eikä voimakkaasta meikistä, oudon värisistä hiuksista tai paljastavasta pukeutumisesta.
Oletko joskus katsonut kaupassa tai kadulla pariskuntia ja millaisia he ovat tai toinen osapuoli on?
Niin. Kyllä kaikille on olemassa joku. Kauneus on niin katsojan silmissä. Itse voin kuolata jonkun miehen perään ja kaveri katsoo ihan kauhistuneena vierestä, että tuo otusko komea.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sitä sanotaan karismaksi
Jep. Ja sitä ei voi ostaa. Mitkään irtokynnet, -ripset, -hiukset tai -tissit eivät auta siinä. Sitä joko on tai sitten ei.
Ei se ulkonäkö vaan taidot ja puhtaus myös mielellään hyvä kroppa. Kaikkihan me ollaan yleensä ihan ihmisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap ilmeisesti tosi epätoivoinen. Se ei ole kaunista kenenkään mielestä. Jos nyt alat vielä meikkaamaan liikaa, värjäämään hiuksia oudosti ja pukeutumaan paljastavasti, niin pieleen menee.
Muista, että et voi ikinä miellyttää kaikkia ja että jos alat näyttelemään jotain muuta kuin mitä olet, niin väsyt nopeasti. Parasta on olla oma itsensä, kulkea selkä suorana, olla ystävällinen, kohtelias ja katsoa ihmisiä silmiin. Voit yrittää muuttaa perusilmettäsi niin, että hieman hymyilet, niin sinusta saa mukavan rauhallisen tunteen ja olon, että olet sinut itsesi kanssa.
sanotko samaa kaikissa ketjuissa, joissa haukutaan suomalaisia miehiä?
että kaikkien miesten tehtävä ei ole miellyttää naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanotko samaa kaikissa ketjuissa, joissa haukutaan suomalaisia miehiä?
että kaikkien miesten tehtävä ei ole miellyttää naisia?
En ole kirjoittanut missään miesten haukkumisketjuissa, mutta ilmeisesti samoin ajattelevia on enemmänkin.
Minulle ainakin riittää hyvin, että olen se ihana nainen mieheni mielestä. En halunnut olla edes nuorena mikään miesmagneetti, vaan olin oma itseni, lukutoukka rauhallinen nainen, joka oli mielummin yksin, kuin seurassa, jossa ei saa olla se oma itsensä. Löysin noin 23 vuotiaana samanlaisen ihanan miehen, jonka kanssa olen ollut 25 vuotta. Minun ei tarvitse miellyttää kaikkia ja totta puhuen minuakaan eivät miellytä kaikki, eikä tarvitsekaan.
Me olemme kaikki naiset tavallisen näköisiä ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ulkonäkö vaan taidot ja puhtaus myös mielellään hyvä kroppa. Kaikkihan me ollaan yleensä ihan ihmisen näköisiä.
Hyviä kroppia on monenlaisia ja moneen junaan. Yksi tykkää laihoista, toinen tavallisista, kolmas isommista ja niissäkin vartaloissa on jo eroavaisuuksia vaikka kuinka jos halutaan alkaa viilaamaan pilkkua. Ei minulla ainakaan ole mitään yksiselitteistä miesmakua, eli en voi sanoa, että tykkään vain sopusuhtaisista miehistä, vaan esimerkiksi nallemainen mies voi olla tosi ihana. Tai pitkänhuiskea mies, tai minun oloinen sopusuhtaiset mies. Miehessä pitää olla sitä jotain, joka minua ihastuttaa ja se ei ole todellakaan vain ulkonäkö. Sen huomaa jo katsoessa historiaan.
Ei voi. Pitää olla kumitissit ja makkarahuulet.
En ole mies mutta vastaan kyllä. Tiedän miehiä, jotka eivät ole komeita, mutta karismaa ja itsetuntoa löytyy. Se on kuumaa tottakai! Sama naisilla.
voi olla jos on japanilainen tai thai
Hyvin vaikea sanoa mikä tekee seksikkään kenestäkin.
Esimerkiksi kaunis nainen ei välttämättä ole yhtään seksikäs, hän on nätti, kaunis.
Esim. hiusten pituus riippuu ihan henkilöstä, mikä on kenellekin sopiva jotta olisi seksikkään näköinen, värjäys ja meikit.
Liika on liikaa varsinkin meikkaamisessa ja menee helposti halpahintaisen hutsun näköiseksi, sama pätee vaatetukseen.
Vartalon muoto, sääret jne vaikuttavat tietenkin miten niitä korostaa seksikkyyttä silmällä pitäen.
Joten, kuten huomaat, ei ole yksinkertaista neuvoa antaa.
Suosittelen, että katsot kuvia ja otat vinkkiä miltä joku näyttää.
Suuret rinnat eivät ole todellakaan ykkösasia. Sanoisin, että vain miehet jotka ei muusta tajua niitä haluaa. Jos ne on on ihan ok, mutta kaikenkokoiset on ok.
Vierailija kirjoitti:
voi olla jos on japanilainen tai thai
Makunsa kullakin
Ei todellakaan voi.
Suomalainen mies ei vaan saa muuta, niin pakko tyytyä nysveröihin. Oikeasti laadukkaat naiset seukkaa laadukkaiden miesten kanssa, perusjamppa polkee hiirulaisia ja fantasioi samaan aikaan luksusluokan leideistä.
No varmaan jonkun mielestä on vartaloltaankin ihana tuollainen ehkä 100+ kg, mutta kasvoiltaan oli harvinaisen kaunis.