Montako päivää olet ollut saikulla tänä vuonna?
Minä 0 :)
Kommentit (41)
Yrittäjällä tuollaiseen ole varaa... Sairaanakin on tehtävä töitä vaikka pää kainalossa. Tavallisena työläisenä olisin ollut jo yli kuukauden saikulla tänä vuonna, lapsen vuoksi pari päivää lisää.
5vko määräsi lääkäri sairaslomaa, kun käsi oli poikki ja kipsissä. Olin silti töissä melkein joka päivä. Pakkohan ne firman laskut oli maksaa, vastata asiakkaiden s-posteihin ja maksaa työntekijöiden palkat.
0. olen ollut äitiyslomalla ja vanhempainvapaalla joten ei saikut auta :) sairastellut kyllä olen, mutta mitäpä se saikku auttaa
0. En ole koskaan kipeä. Migreenitkin poden iltaisin vasta töiden jälkeen tai viikonloppuna. Ja kun pesee käsiä, ei muita tauteja tule. Piste.
Kaksi päivää, kun multa lähti ääni. Asiakaspalvelutyössä se on kuitenkin kohtuu olennainen juttu. Tai voisihan sitä yrittää ihan käsimerkeilläkin pelata...
Nolla, voin tehdä kotona sairaanakin hommia etänä jos on tarve. Viiden viime vuoden saldo on 2 päivää, sairastan vuodessa yleensä yhden lievän flunssan ja yhden vatsataudin ilman oksennusta, nuo kaksi päivää tulivat influenssan takia.
Valittelen että korvasin puolipisteet pilkuilla.
Meidän rehtori jäi juuri eläkkeelle. Hänellä ei ollut koko 40-vuotisen uransa aikana yhtään sairaslomapäivää! Minun miehenikin on aina välttynyt flunssilta ja muilta sairauksilta. Itselläni on vuosittain nuhakuume ja silloin saan muutaman päivän sairaslomaa. Influenssarokotuksen otan aina.
Olkaa vaan onnellisia, jos ette tuon enempää kerta ole sairastelleet.. Vai onko tämä nyt jotakin kehuskelua, tyyliin "en ole ikinä poissa, tulen töihin vaikka pää kainalossa" jne..? Vai eikö tähän ole sitten moni sellainen vastannut, jolla on useampia saikkupäiviä?
Totta kai ymmärrän että yrittäjä ei voi olla pois vaikka kuinka sairas olisi, mutta itse kun sairaana ja normaalina työntekijänä olen, en kyllä töihin tule. Eikä kannattaisi töihin sellaisten sairaana tullakaan, joilla jokin tarttuva tauti on.
Itsellä tänä vuonna todella monta päivää, jopa kahdeksan yhteensä. Viime vuonna tosin pyöreät nolla.
8 itseni takia ja 1 lapsen takia. Mies hoitaa useimmiten lasten sairastelut, koska minä joudun omien tautien takia olemaan usein poissa :/
0 päivää.
Sairas olen kyllä ollut, mutta tulen kipeäksi aina vapaapäivänä AINA.
Kaksi. Olin itse vatsataudissa ja toisella kertaa oli lapsi kipeä.