Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te sanotte kassajonossa maskittomalle

Vierailija
30.08.2021 |

joka tulee puolen metrin päähän? Itse sanoin vanhalle tynnyrimahaselle ukolle, että pidä väli. No ukko tuumas siihen, että uskaltaako tuon mummon ohi kulkea, kun menikin sitten toiselle kassalle. En kyllä mummo ole enkä sen näkönenkään, halusi naureskellen vittuilla. Niin - mikä olisi naseva sanonta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut pitää itse raskauden lopussa maskia, ja odotin lasta yksin ilman puolisoa. Kävin kaupassa ja muuten olin vain sisällä kotona. En raskaana voinut käyttää koska en saanut muutenkaan happea kun mahani painoi vinottain ja rakenteellisesta syystä. Sain hengen ahdistuksia eli vauvan hapen saanti olisi vähentynyt vielä entistä enemmän kun en muutenkaan meinannut saada hengitettyä.

Vierailija
42/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sitä on käyttää, kaupassa on määräys jokaisen nähtävissä.

"Käytä maskia"

Minä osaan lukea tuon verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö ottaa kädellä kiinni takin etumuksessa ja hieman ravistella ilmassa ja kysyä miksi tuo tollo ei käytä maskia ?

Kysyisin takaisin oletko noin epäkypsä ikäiseksesi kun haukut ihmisiä tolloksi ja toisena kysyisin että mitä se sinulle kuuluu jos en halua käyttää? Uhoamisesi ja uteliaisuutesi ei sitä muuta

Vierailija
44/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maskin käyttäminen jollakin tavalla toisille vaikeata ?

Maskissa on kyllä ne kaksi lenkkiä ja ne pitäisi saada laitettua oikein pään-kaulan ympärille.

Maski pitäisi kohdistaa suun ja nenän alueelle. Maskin pitäisi olla myös melko tiiviisti kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan