Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te sanotte kassajonossa maskittomalle

Vierailija
30.08.2021 |

joka tulee puolen metrin päähän? Itse sanoin vanhalle tynnyrimahaselle ukolle, että pidä väli. No ukko tuumas siihen, että uskaltaako tuon mummon ohi kulkea, kun menikin sitten toiselle kassalle. En kyllä mummo ole enkä sen näkönenkään, halusi naureskellen vittuilla. Niin - mikä olisi naseva sanonta?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi otan nykyään pienillekin ostoksille kärryt, että voin laittaa ne eteeni tai taakseni suojaksi tuppautujia vastaan.

Myös minä käytän kärryjä pitääkseni liian lähelle tulevat ihmiset kauempana. Sushitiskillä käännän kärryt taakseni kun etenen pitkin linjastoa valkkaamassa rasiaan sushia.

Vierailija
22/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa kukaan muutenkaan tunkee liian likelle. Ja jostain syystä ne on poikkeuksetta vanhuksia, jotka on hyvä kun ei ihossa kiinni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ukko kerran siirtyi toiselle kassalle, niin miksi sinun enää mitään pitäisi hänelle sanoa? Vai kumpi sinulla alunperin oli tarkoituksena, huomauttaa turvavälien pitämisestä vai ryhtyä jonkinlaiseen nälvimiskilpailuun sen ukon kanssa?

Itse olen suht tarkka turvaväleistä, mutta jos sanon toiselle ihmiselle asiasta, teen sen aina ystävällisesti enkä ryhdy kinaamaan kenenkään kanssa. Mulle on aivan se ja sama vaikka joku typerys mummottelisi mua vaikka aamuun asti, kunhan siirtyy etäämmälle. Jos ei siirry, minä siirryn itse niin pian kuin voin. Tuollaisessa sinun kuvaamassasi tilanteessa en sanoisi mummottelevalle ukolle mitään. Ei minun tarvitse lapselliseksi heittäytyä, vaikka se mies niin tekisikin.

Vierailija
24/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, voisitko hakeutua hoitoon vaikka kouluterkkarin kautta, kiitos. Sulla ei ole muuten tulevaisuutta.

Vierailija
25/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä näkee sellaisiakin, joilla on kangasmaskit, sama kuin olisi ilman. Itse asiassa parempi että on ilman, alkaa olla aika opetella pois maskeista jo. Maskit ovat hyvesignalointia ja kangasmaskit ovat haitallista hyvesignalointia.

Vierailija
26/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi otan nykyään pienillekin ostoksille kärryt, että voin laittaa ne eteeni tai taakseni suojaksi tuppautujia vastaan.

Mulla on yhdet kärryt suojana etupuolella ja toiset takapuolella. Toimii!

Vierailija
27/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hänen asia jos on maskitta,Ei kuulu minulle.Itse käytän maskia ja yhä noudatan suositukset.

Vierailija
28/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu, muuten levität.

Kerrotko, että mitä ihmettä täysin terve ihminen levittää?

Vastaan samalla, että ei yhtään mitään.

Vierailija
29/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liivit, johon olen virittänyt kahdeksan lötköpötköä eri suuntiin osoittamaan turvavälin.

Vierailija
30/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin suureen ääneen ihmettelemään mistä tulee kamala hengityksen haju ja että varmaan hampaat pesemättä.

Vierailija
31/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin maskin käytön viime keväänä. Ei oo kukaan vielä tullut kommentoimaan.

Vierailija
32/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä päivää, jos on sellaisella etäisyydellä.

Jos tässä meinataan, että pelkäisin maskittomia ja sen takia jotain sanoa, niin en sano. Se on heidän oma murheensa mihin kuolevat, ei kuulu mulle.

Sitten kun saat tartunnan juuri tälläiselta, et tietenkään sano mitään, sehän on sinun vain sinun murheesi mihin kuolet.

Vierailija
33/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu, muuten levität.

Kerrotko, että mitä ihmettä täysin terve ihminen levittää?

Vastaan samalla, että ei yhtään mitään.

Mistä tiedät kaikkien maskittomien ohikulkijoiden tai perässäsi jonottajien terveydentilat, täh?

Vierailija
34/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että "Anteeksi, tämä onkin maskittomien tollojen kassa. Menen toiseen".

Vierailija
35/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän täytynee hiiren äänellänne yrittää viestiä että nyt pelottaa liikaa, jännäpissi tulee pian ja pyörryttää. Voitteko auttaa menemällä kauemmaksi, vaikka aerosomuodossa virusta on voinut tulla jo vaatteet ja paljas ihopinta täyteen. Maski pelastaa, halleluuja!

Kuljen pahoissa ruuhkissa aina KAHDEN ostoskärryn kanssa edessä ja takana. Käytän myös kahta älykelloa. Myös kasvomaskeja on hyvä olla kaksi varmuuden vuoksi.

Maskihan EI nimenomaan suojaa koko kroppaa eikä se poista viruspisaroita kropasta kun se maski otetaan marketin parkkiksella pois- siksi 500-800 tartuntaa päivässä ja kun on rokote-uskonto nyt in niin sekin lisää tartuntoja koska rokote ei estä sairastumasta eikä estä virusta leviämästä se ainoastaan (gen1. versiot) loiventaa oireita riittävästi ettei tauti etene huonogeenisille hengenvaaralliseksi. Eli kun teillä ON JO huonot geenit niin niitä voi geenimanipuloidulla rokotteella hämmentää lisää, ei tule isoa vahinkoa.

Moni haluaa pitää alkuperäiset geeninsä sillä tästä rokote-coctailista ei ole mitään takuuta koska pitkän aikavälin tutkimusta ei ole olemassa. Vektori-rokote on asia erikseen enkä sitä tässä tarkoita ollenkaan.

Vierailija
36/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkinäiset nykivät liikkeet, käsien heilutaminen nopeasti taakse päin, nopea kääntyminen sivullw, hypähtäminen ilmaan, yllättävä taputtaminen, tuijottaminen silmiin ja suun maiskuttelu, kyllä ihmiset ymmärtävät antaa riittävästi tilaa....

Vierailija
37/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon, että "Anteeksi, tämä onkin maskittomien tollojen kassa. Menen toiseen".

Tuolla kassalla voitaisiin myös helposti rokottaa asiakkaat.

Vierailija
38/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään sano.On noita koko ajan ollut maskittomia.Jos haluu koronan saakoon eikö tuokin ole oma hlökoht.asia.

Vierailija
39/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään? Ei maski ole pakollinen ja joillai voi olla vaikka syy ettei sitä voi pitää!💖Esimerkiksi Siskollani on eräs ”sairaus” eli vaikka ulkoisesti terveeltä näyttääkin ja normaalilta, hänellä ei ole maskia syynsä takia ja muutamat valittaneet aggressiiviseen sävyyn - olettaen häntä varmaan perus terveeksi???

Vierailija
40/44 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ottaa kädellä kiinni takin etumuksessa ja hieman ravistella ilmassa ja kysyä miksi tuo tollo ei käytä maskia ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi