Paras karkki Kaatissäkissä?
Itse tykkään eniten kaloista, Rotan rykäisyistä ja Lokin läjäyksestä.
Muistan, kun lapsuudessani mainostettiin tv:ssäkin Uhkeita utareita. Nykyään ei varmaan onnistuisi.
Kommentit (19)
Empä tiennyt että noilla karkeilla on omatkin nimet mutta omat lempparit on ne punaiset kalat, keltaiset puikulat (mitä lienevätkään) ja ruskeat salmiakkipallot.
Se beige, jossa vinoneliöitä, joka jo mainittiin tai sitten se musta-vihreä littana. Mä en edes tiennyt, että niillä karkeilla on nimet 😄 Lempipussini jo lapsuudesta, edelleen ostan välillä!
Linnun löysät ja härskit sillit sekä ne keltaiset apinat.
Itse syön Kaatissäkkiä juuri nyt. Tässä pussissa oli vain 2 keltaista apinaa, 2 suorakaiteen muotoista mustaa jossa ei ole täytettä ja 1 littana vihreä.
^ No johan on epätasaisesti karkit pussiin jaettu. Parhaimpia vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Se beige, jossa vinoneliöitä, joka jo mainittiin tai sitten se musta-vihreä littana. Mä en edes tiennyt, että niillä karkeilla on nimet 😄 Lempipussini jo lapsuudesta, edelleen ostan välillä!
Nämä on parhaat. Tykkään myös niistä punaisista kaloista!
Punaiset kalat on härskit sillit. :)
Uhkeat utareet on niitä hedelmäkarkkeja ja ei ole siinä Kaatissäkissä niitä. Niitä myytiin ennen omassa pussissaan (isotissinen meikattu lehmä siinä :D). Samoin muistan nähneeni lokin läjäyksiä ja korvavaikkuja omassa pussissaan. On varmaan muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Lokin lähjäys tai sitten se beigen värinen jossa musta raita ja sellaista vinoneliö-kohokuviota, korvavaikku myös hyvää. Kaloista menee kitalaki :)
Heti ekassa viestissä oikea vastaus, tuletko vaimokseni/miehekseni?
Ne on linnun löysät eikä lokin läjäys. :)
Murkun liruja sai myös yksittäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on linnun löysät eikä lokin läjäys. :)
Niitä on kumpiakin, linnun löysät on se ripuloiva ankka ja lokki paskoo ilmasta, guuggeloi jos et usko.
^ No kyllähän minä uskon. Mutta tarkoitan sitä ohuehkoa littanaa ja se ainakin joskus oli linnun löysä.
Tykkäsin ainakin lapsena Korvavaikku-tikkareista. Ne taisi olla toffeeta ja sisällä salmiakkijauhetta. En ole ostanut niitä vuosiin.
Hitsi, en ole koskaan ostanut moista karkkipussia. Pitääpä katsoa kun huomenna käyn kaupassa jos tuollainen kaatissäkki sitten löytyisi.
Se keltainen apina(?) jossa musta raita. Tietty punaiset kalat. Sitten ne mustat makeat pyöreät.
Lokin lähjäys tai sitten se beigen värinen jossa musta raita ja sellaista vinoneliö-kohokuviota, korvavaikku myös hyvää. Kaloista menee kitalaki :)