Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko raskaana?!?

30.08.2021 |

Minulla on menkat myöhässä ehkä 4pv? (syön pillereitä epäsäännöllisesti mutta, tällähetkellä on menossa lume-pillerit, joten pitäisi kyllä tulla vuotoa). Raskaus on siis mahdollinen ja jopa ehkä toivottu. Raskausoireita on mm. nännipihat turvonneet, tissit arat, väsymystä, huonovointisuutta ja pientä nipistelyä alavatsassa. Minulla on tullut vähän veristä ja vaaleanpunaista vuotoa mutta ruskeaa vuotoa on tullut eniten (mutta vuoto on huomattavasti vähäisempää kuin kuukautisten aikana). Sekä yhtenä päivän pissalla käydessäni miulla tuli pyyhkiessäni paperiin joku limaklöntti?! Olen tehnyt lukuisia raskaustestejä mutta kaikki ovat olleet negatiivisia, vaikka minusta oireet ovat selkeät, sillä olen ollut kerran aikaisemmin raskaana mutta raskaus oli biokemiallinen raskaus. Vai voisiko kyseessä olla kohdun ulkopuolinen raskaus?! Voisiko joku viisampi kertoa miulle mitä mie teen ja mistä on mahdollisesti kyse.. Siinä viel tekemästäni raskaustestistä kuva. (tehty päivä virtsasta). Näättekö toista viivaa vai kuvittelenko vain??

Kommentit (2)

1/2 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe tossa viivaa :/

2/2 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nega :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla