Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Raskautta yrittämään vielä kerran?

Vierailija
03.10.2014 |

Äh. Täytin just 36 ja kohta vuoden jo kieppunut vauvakuumeen kourissa. Lapsia on entuudestaan jo kolme, ovat jo koululaisia kaikki. Mies ei innosta puhise, mutta ei nyt toisaalta ihan vastaankaan ole.

Ja joo, mulla on hyvä ja tasapainoinen elämä just nyt; tavallinen keskiluokkainen ja peruselämästä onnellinen perhe, mukava koti, harrastuksia (joita voi nykyään jopa harrastaa rauhassa!), hyvä työ, puolisollakin kohtuullinen sellainen...

Eli kyllähän mä tiedän, että tähänkin voisin hiljaa tyytyä, mutta kun: Mä niin haluisin vielä yhden piltin ennen kuin oon liian vanha siihen hommaan. Tässä yövuoron hiljaisina tunteina laitan sit gallupin pystyyn. Mitä ootte mieltä, vihreää vai punaista numero neloselle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa. Siis vihreää.

Vierailija
2/2 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi pientä lasta (toinen heistä alle 1-vuotias) ja täälläkin ristiriitaiset fiilikset yrittäisikö vielä tulevaisuudessa kolmatta. Tällä hetkellä tuntuu että lapsiluku on tässä.
Toki jokainen tekee kuten parhaaksi katsoo. Itse tiedät oman tilanteesi parhaiten. Kerranhan täällä eletään, jos haaveilet lapsesta niin ehdottomasti kannattaa yrittää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla