Milloin viimeksi suutelit miestäsi?
Minä en edes muista. Naimisissa 23 vuotta. Ei seksiä. Ei kosketusta. Eri sängyt ja eri huone.
Kommentit (68)
Siis toki voi elää kaveriparisuhteessa.
Halaillaan lähes päivittäin ja samalla pussaillaan. Harmi, että minä olen aina tuossa se aloitteentekijä. Meillä on alle 10 cm pituuseroa, joten halailu sujuu hyvin. Yhdessä me ollaan oltu 80-luvun alkupuolelta asti eli melko kauan.
Vierailija kirjoitti:
Pussataan, halataan ja silitetään ym. päivittäin. Suudellaan seksin yhteydessä, eli viikottain.
Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta.
Just sama mutta miksei suutelua päivittäin, sitä kaipaan.
Joka päivä useamman kerran. 11 vuotta yhdessä.
Eilen.
Ja tänään taas.....
Naimissa 35v.
Pussailua siis. Entä kunnon suudelma? Muistan kyllä, miltä suudelma tuntui - ympäröivä maailma katosi. Ja tottahan se haluja viritteli.
Miten saada sellainen tilanne, että mies lähestyisi minua? Tulisi edes viereen makoilemaan, ottaisi kainaloon, jne. Mietin, että mitä hän pelkää? Mihinkään viettelypelleilyyn en ryhdy!
Olen surullinen pohjimmiltani tämän asian kanssa. Muut asiat elämässäni ovat suurin piirtein kunnossa. Mutta ajatus siitä, että minä 52-vuotias ( - nätti, nuorekas - jossa tällä on jotain merkitystä -) nainen eläisin loppuelämäni ilman fyysistä kosketusta, surettaa minua.
En jaksa olla se, joka alkaa työstää ja hoitaa tätä ongelmaa. Ongelma se on minulle.
Tähän saakka minä olen ollut tämän perheen organisoija, moottori, aikaansaapa nainen kaikissa mahdollisissa asioissa. Just kaikkien ongelmien ratkaisuissa. Aina. Miksi siis tämäkin asia - toimimaton parisuhde - pitäisi minun jälleen kerran hoitaa kuntoon, järjestää asia?
Mieheni on työnarkomaani.
Pussaillaan, mutta nyt täytyy tunnustaa, etten viimeisintä kunnon suuteloa näin äkkiseltään muista.
Päivittäin kai.
Inhoamme toisiamme kuitenkin useimmiten. Kumpikaan ei tiedä miksi olemme yhdessä. Varsinkaan minä.
Seksiä on, intohimoista sekä myös suudelmia.
Mies suutelee aina päivän päätteeksi kun toivottaa hyvät yöt.
Ristiriitainen parisuhde, tai mikälie onkaan. Olemme eronneet useita kertoja, riippuvuussuhde.
Pussailukin on tyhjää parempi.
Miksi miehet eivät halua kumppaneitaan, vaimojaan? Olenko ruma? Vai onko niin, että se virtuaalinen nettiseksi on helpompaa ja parempaa? Anteeksi karkeuteni, mutta onko oma käsi tiukempi?
Tähän haluaisin kuulla miesten vastauksia.
Ei olla pussattu 20 vuoteen.Seksiä kumminki harrastetaan.
Tunti sitten. Kyllä me joka päivä suudellaan.
Suudeltiin viikko sitten, kun oli seksiä. Pusuja vaihdellaan päivittäin.
Yhdessä 27 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Lapset. Talo.Voiko elää parisuhteessa niin kuin kämppikset?
ap
Toni voi.
On monenlaista.
Kuka Toni vaiko Tonit yleensä?
Eilen illalla suudeltiin kun mies toi tavarani sisään ja lähti omaan kotiinsa. Suudellaan paljon joka kerta kun nähdään. Vuosi oltu yhdessä ja täysin rakastuneita toisiimme.
Mitä järkeä on suhteessa, jossa ei ole seksiä tai suutelemista?
Vierailija kirjoitti:
Pussailukin on tyhjää parempi.
Miksi miehet eivät halua kumppaneitaan, vaimojaan? Olenko ruma? Vai onko niin, että se virtuaalinen nettiseksi on helpompaa ja parempaa? Anteeksi karkeuteni, mutta onko oma käsi tiukempi?
Tähän haluaisin kuulla miesten vastauksia.
Ylipaino, neuroottisuus, seksuaalinen estoisuus ja yleinen ilottomuus ovat ainakin vieneet omat haluni kumppaniani kohtaan. Jos nainen lihoo ja sitten vielä inhoaa kehoaan niin, ettei pysty seksistäkän enää nauttimaan, siinä on sellainen tuplabogey, josta ei todennäköisesti enää yli päästä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on suhteessa, jossa ei ole seksiä tai suutelemista?
Voi olla paljonkin järkeä.
Rakkautta, kumppanuutta, ystävyyttä, luottamusta, sielujen sympatiaa...
Vanhemmiten tajunnut sen, että parisuhteessa on paljon muutakin kuin fyysinen puoli.
Äsken kun mies lähti kotoa, meillä annetaan aina kotoalähtemissuukko ja kotiinpalaamissuukko :)
Toni voi.
On monenlaista.