Kuinka pitkä väli viestittelyssä tinderissä on ok ?
Jos ei viestittele joka päivä, voiko toinen olla kiinostunut? Kokemuksia?
Kommentit (59)
Jos ei ole ollut treffeillä ihan se ja sama. Treffien jälkeen pitäisi riittää kiinnostusta melkein päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse poistan matchin jos ei ole vastausta tullut 24h sisään.
99,99% varmistan että minä vastaan aina viimeistään saman päivän iltana viesteihin.
Kerron myös perusteluineen melkein samantien (en siis töksäytä :D :D ) matchille että toimin näin, ja kannattaa ilmoittaa jos tietää ettei tule ehtimään käyttää 20 sek vastauksen naputtamiseen esim. jonkin menon takia, niin en poista vaan odotan.
Ja jos ei sitten tule vastausta 24h sisään ilman ilmoitusta, se on mööjmööj, ja selailen taas seuraavaan matchiin.
-Eli ennen kuin annatte tuomion tavalleni, tämä myös päästää perusmalliset ghostaajat pälkähästä eikä kumpikaan roikota listalla toisiaan.
Olen erittäin tyytyväinen tästä. Pyrin pitämään matchien määrän korkeintaan viidessä yhdellä kertaa. Lopetan selailun jos "määrä" täysi, jotta voin tutustua ja keskittyä kunnolla :)
M40
Toimii.
Toimii. Sanoo ammattimainen sarjadeittailija? Täydellinen turn off tuollaiset yksipuoliset säännöt lueteltuna profiilissa
Lähinnä tuo säännön ilmoittaminen antaa tärkeilevän ja uuvattimaisen vaikutelman. Muuten sääntö on ihan hyvä. Ei kukaan oikeasti ole niin kiireinen etteikö ehtisi jotain vastata vuorokauden kuluessa vaan tuo on helpoin tekosyy pitää ns. varalla. Itse en ole koskaan kiireinen nuorten ja kauniiden naisten kanssa, mutta muuten saattaa kiireitä ollakin.
Jos vakavaa parisuhdetta haluaa niin kannattaisi muutenkin keskittyä yhteen, eikä yrittää apinana maksimoida tuottoa hedelmämarketilla. Tuon nyt aistii helposti ja ainakin itse poistan valikoimasta makoisimman herkun, mutta en tee siitä mitään numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole ollut treffeillä ihan se ja sama. Treffien jälkeen pitäisi riittää kiinnostusta melkein päivittäin.
En ole samaa mieltä. Vaikka kävisi treffeillä niin mielestäni on aivan täysin ok odotella radiohiljaisuudessa seuraavia treffejä vaikka viikon.
En ymmärrä mitä järkeä olisi treffien välissä alkaa virittelemään mitään "mitä sulle kuuluu" smalltalkkia kun kuulumiset vaihdetaan sitten kasvokkain treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole samaa mieltä. Vaikka kävisi treffeillä niin mielestäni on aivan täysin ok odotella radiohiljaisuudessa seuraavia treffejä vaikka viikon.
En ymmärrä mitä järkeä olisi treffien välissä alkaa virittelemään mitään "mitä sulle kuuluu" smalltalkkia kun kuulumiset vaihdetaan sitten kasvokkain treffeillä.
Ehkä me ihmiset sitten ollaan hyvin erilaisia. Kaikissa muutamissa vakavemmissa ja pidemmissä suhteissani kommunikointi on ollut kiihkeää, intensiivistä ja monipuolista jo alusta asti. Ei siis ole tarvinnut yrittää pusertaa lahnoista jotakin ulos. Tuommoinen ihmistyyppi on itselle kuolettavan tylsä, vaikka haarat aukeaisivatkin ja seksi olisi lopulta hyvääkin.
Jos ei keksi elämästä ja maailmasta mitään mielenkiintoista sanottavaa, niin kannattaa varmaan suosiolla jurnuttaa kotona netflixiä mällistellen ja olla vaivaamatta kanssaihmisiä koko loppuelämä.
Pari päivää matchista viestittelyä puolin ja toisin. Sen jälkeen pitää olla treffit sovittuna.
Tätä taktiikkaa itse miehenä käytin Tinderin kanssa. Pitkät ja laahaavat keskustelut ei ikinä johda mihinkään järkevään. Jos on kiinnostusta tavata niin sen päätöksen voi tehdä heti.
Olen huomannut tinderistä, että jos viestittely tökkii ennen ensi treffejä, niin kemiat eivät ole kohdanneet treffeilläkään. Sen vuoksi en enää lähde treffeille, jos viestintä on jo tökstöks tyylistä. Muutoin viesteihini vastauksia odottelen 1vko ja sitten poistoon, enkä laita huhuu viestejä aiemman kysymyksen perään.
Höööh