Kuinka pitkä väli viestittelyssä tinderissä on ok ?
Jos ei viestittele joka päivä, voiko toinen olla kiinostunut? Kokemuksia?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooh, mä laitoin just äsken yhdelle mätsille et lähtiskö se kahville kun oon hänen asuinkaupungissa loppuviikosta. Viimeks viestitelty heinäkuussa
Miksi kahville eikä panotreffeille kotiin?
Koska en oo menos paneen vaan kahville.
Mikset sä mee kavereiden kanssa kahville? Mihin sä muijjaa tarttet? Ei ne kuitenkaan maksa edes omiaan.
Niin tai ellet sitten petaa tulevaisuuden panemista.
Siis saatatte laittaa vuodenkin päästä viestiä noille mätseille? Uskomatonta. Tinder on siis epätoivoisten sovellus, aivan kuten olen tiennytkin.
Kyllä, olin aikoinaan siellä ja löysin miesystäväni sieltä. Nyt oltu yhdessä monta vuotta. Viestittelimme jonkin aikaa, tapasimme ja se oli menoa. Ei tarvinnut miettiä koska laittaa viestiä eikä roikottaa siellä vuoden päivät!
Jotain itsekunnioitusta nyt ihmiset!
Väli voi olla vaikka ikuisuus kun ei siellä viestitellä. Katsotaan vain kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Siis saatatte laittaa vuodenkin päästä viestiä noille mätseille? Uskomatonta. Tinder on siis epätoivoisten sovellus, aivan kuten olen tiennytkin.
Kyllä, olin aikoinaan siellä ja löysin miesystäväni sieltä. Nyt oltu yhdessä monta vuotta. Viestittelimme jonkin aikaa, tapasimme ja se oli menoa. Ei tarvinnut miettiä koska laittaa viestiä eikä roikottaa siellä vuoden päivät!
Jotain itsekunnioitusta nyt ihmiset!
Pilkka sattui nyt omaan nilkkaan 😂
Tinder, virallinen viestittelyväli suositus (normi A567884)
Alle 25-vuotiaille naisille: 1 päivä, 8 tuntia, 45 minuuttia
Alle 25-vuotiaille miehille: Ihan sama
Yli 25-vuotiaille naisille: 24 minuuttia
Yli 25-vuotiaille miehille: kolmesta seitsemään viikkoa, paitsi loma-aikoina.
Itse poistan matchin jos ei ole vastausta tullut 24h sisään.
99,99% varmistan että minä vastaan aina viimeistään saman päivän iltana viesteihin.
Kerron myös perusteluineen melkein samantien (en siis töksäytä :D :D ) matchille että toimin näin, ja kannattaa ilmoittaa jos tietää ettei tule ehtimään käyttää 20 sek vastauksen naputtamiseen esim. jonkin menon takia, niin en poista vaan odotan.
Ja jos ei sitten tule vastausta 24h sisään ilman ilmoitusta, se on mööjmööj, ja selailen taas seuraavaan matchiin.
-Eli ennen kuin annatte tuomion tavalleni, tämä myös päästää perusmalliset ghostaajat pälkähästä eikä kumpikaan roikota listalla toisiaan.
Olen erittäin tyytyväinen tästä. Pyrin pitämään matchien määrän korkeintaan viidessä yhdellä kertaa. Lopetan selailun jos "määrä" täysi, jotta voin tutustua ja keskittyä kunnolla :)
M40
Toimii.
Vierailija kirjoitti:
99,99% varmistan että minä vastaan aina viimeistään saman päivän iltana viesteihin.
Kerron myös perusteluineen melkein samantien (en siis töksäytä :D :D ) matchille että toimin näin, ja kannattaa ilmoittaa jos tietää ettei tule ehtimään käyttää 20 sek vastauksen naputtamiseen esim. jonkin menon takia, niin en poista vaan odotan.
Ja jos ei sitten tule vastausta 24h sisään ilman ilmoitusta, se on mööjmööj, ja selailen taas seuraavaan matchiin.
-Eli ennen kuin annatte tuomion tavalleni, tämä myös päästää perusmalliset ghostaajat pälkähästä eikä kumpikaan roikota listalla toisiaan.
Olen erittäin tyytyväinen tästä. Pyrin pitämään matchien määrän korkeintaan viidessä yhdellä kertaa. Lopetan selailun jos "määrä" täysi, jotta voin tutustua ja keskittyä kunnolla :)
M40
Toimii.
Vaikutat raskaalta tyypiltä, toivottavasti et ikinä mätsää mun kanssa. Itse en edes joka päivä viitsi avata tinderiä, mulla on muutakin elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooh, mä laitoin just äsken yhdelle mätsille et lähtiskö se kahville kun oon hänen asuinkaupungissa loppuviikosta. Viimeks viestitelty heinäkuussa
En kyllä lähtis jos noin pitkä väli juttelusta.
No mikset jos toisesta jäi hyvät fiilikset? Onhan sitä muutakin elämää ku tinder ja itse en ainakaan siellä roiku päivittäin
Vierailija kirjoitti:
M40
Toimii.
Nyt on kunnon natsimeininki. Jawohl!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kahville eikä panotreffeille kotiin?
Koska en oo menos paneen vaan kahville.
Mikset sä mee kavereiden kanssa kahville? Mihin sä muijjaa tarttet? Ei ne kuitenkaan maksa edes omiaan.
No itseasiassa tässä oli kyseessä mies ja minä viestin laittaja siis nainen. Kaverit oli töissä (olin liikkeellä keskellä päivää) ja kysäisin hetken mielijohteesta et kiinnostais kahvit tai lounas jos sattuu kaupungissa oleen ja sopiva väli. Mä en ymmärrä miksi näin ei vois toimia. Ei kai se nyt niin vakavaa pitäis olla.
Ps. Ei muuten äijä ole vastannut mitään eikä kyllä poistanutkaan joten joko ei oo ees käynyt tinderissä viestin lähettämisen jälkeen tai ignooraa koko asian joka olis kyllä taas niin perustinderpaskaa.
T. Se joka oli laittanut sen kahvi viestin pitkän viestittelyvälin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
M40
Toimii.
Toimii. Sanoo ammattimainen sarjadeittailija? Täydellinen turn off tuollaiset yksipuoliset säännöt lueteltuna profiilissa