Mies, pelastaisitko naisesi vai lapsesi?
Jos tulisi tilanne, jossa (ei vastasyntynyt) lapsesi ja naisesi olisivat vaarassa, ja sinulla olisi mahdollisuus pelastaa vain toisen. Kumman valitsisi?
Kommentit (13)
Mä en usko, että kukaan vanhempi voisi jättää lastaan kuolemaan, jos olisi mahdollisuus pelastaa hänet.
Riippuu elämästä. Nykyisessä Suomessa voisi olla parempi pelastaa äiti.
Minä en tekisi tähän tekopyhään Suomeen yhtään lasta.
Mitä ahkeramman lapsen kasvattaisit, sitä ahdistuneemman lapsen teet. Koko Suomi on täynnä vähemmistöjä ym. joita tavallisen suomalaisen pitää vain kunnioittaa tekemällä töitä, töitä, töitä...
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:35"]Riippuu elämästä. Nykyisessä Suomessa voisi olla parempi pelastaa äiti.
Minä en tekisi tähän tekopyhään Suomeen yhtään lasta.
Mitä ahkeramman lapsen kasvattaisit, sitä ahdistuneemman lapsen teet. Koko Suomi on täynnä vähemmistöjä ym. joita tavallisen suomalaisen pitää vain kunnioittaa tekemällä töitä, töitä, töitä...
[/quote]
Hyvin perusteltu ja tiukasti asiassa pysyen. Antoiko ne sulle bannin hommafoorumille?
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:29"]
Vihaisin loppu elämäni miestäni, jos pelastaisi minut eikä lasta.
[/quote]
Sama.
Tää on oikeesti paha kysymys. Jos mietitään esim. synnytykseen liittyviä riskejä, niin en tiedä. Naisen tunnen, lasta en. Hän on vasta ajatuksissa, vaikka todellinenkin joo. Jos taas jo mahan ulkopuolella asustelevaa lasta, niin ehdottomasti lapsen.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:47"]Tää on oikeesti paha kysymys. Jos mietitään esim. synnytykseen liittyviä riskejä, niin en tiedä. Naisen tunnen, lasta en. Hän on vasta ajatuksissa, vaikka todellinenkin joo. Jos taas jo mahan ulkopuolella asustelevaa lasta, niin ehdottomasti lapsen.
[/quote] No justiinhan aloutuksessa luki että EI vastasyntynyt.