George Michaelin paras kappale?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Outside. Ihan mahtavaa läppää siitä kun herra pidätettiin seksin harrastamisesta :D
Ei kai sitä pidätetty seksin harrastamisesta vaan peniksensä esittelystä julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Cowboys and angels
👍 kaikki hänen biisit sairaan hyviä mutta tästä tulee nostalginen olo:
Tällä harjoittelimme tulevan mieheni kanssa valdistrikt tanssimaan juhannushäihiimme 1994
Yy-kaa-koo, yy-kaa,koo hyvin meni:
Naimisissa olemme edelleen ja Cowboys and Angels aina vaan soi❤️
Mihin tämä george kuoli oikeasti? Netissä luki maksa ja sydänsairaus.
Kyllä se taitaa kuitenkin olla Praying for time. Niin paljon hyviä löytyy, että vaikea valita. Riippuu tilanteesta ja mielialasta. Oli kyllä upea laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Cry like a baby
Se oli "Like a baby".
Tosin Careless Whisper on all time favorite minulle. Toinen sellainen on "One more try".
Uskomatonta mikä voima voi musiikilla olla, olin 13-14v ja tajuttoman ihastunut erääseen minua 2v vanhempaan kundiin, voinee sanoa, että "seurusteltiin", tai ainakin hengailtiin yhdessä harva se ilta koulun jälkeen.
Eräänä sellaisena iltana päädyttiin kundin kotiin ja huoneeseen ja siinä sängyllä kiehnättiin, kundin äiti ja sisar muualla asunnossa ja huone oli pikkulamppua lukuunottamatta pimeä. Ja taustalla soi "One More try" ja "Father figure" ja itselläni oli nuppi ihan sekaisin, sekaisin ihastuksesta, siitä tunnelmasta, koko kundista ja omista hormoneista. Tsiisus...aina kun kuulen nuo kappaleet niin muistan kaiken, koko illan, kirkkaasti kuin se olisi ollut eilen.
Se Usko Eevertti Luttisen sisääntulobiisi.
Olin myös Hartwallin keikalla ja on kyllä jäänyt ikimuistoiseksi kokemukseksi. Paras keikka ikinä!
En pysty sanomaan suosikkia, on niin monta rakasta biisiä.
Oli suuri menetys :(
Tosi ihania ja hyviä on useita. Roxanne, Jesus to a child, praying for time, different corner, somebody to love ( Queen cover), Miss Sarajevo
Big dick in my ass