Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri tuijottaa haaraväliä

Vierailija
30.08.2021 |

Joo elikkäs tätä olen ihmetellyt. Eikös yleensä tuijoteta vaikka tissejä tai takapuolta, mutta että haaraväliä?? Olen tarkistanut ettei ole kamelinvarvasta tai muutenkaan mitään erikoista ei pitäisi olla. Olen siis nainen ja tuijottelija on mies.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itsekin vilkuilen naisten haaraväliä, varsinkin jos on kivan tiukat housut. Samalla mietin mitenköhän märkä ja lämmin herkku siellä odottaa ja miten mukavaa sinne olisi upottaa oma miehuuteni.

Vierailija
2/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tuijotan aina naisten pilluja. Tissit ei juurikaan kiinnosta, mutta jos naisella on kauniin muotoinen lantio,niin katse valuu väkisinkin pillun kohdalle. Jos kamelinvarvas tai kohoava kumpu näkyy niin herättää haluja heti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töllöttäminen on rumaa ja törkeätä.

Sellainen pieni vilkaisu on ihan kiva, arvostan. On kiva että tietää että työtoveri huomaa sen, että minulla on tissit ja perse ja jalkoväli, mutta en kestä tuijottavia. Haluan katsekontaktin, tai sitten katselkoon omia työpapereitaan.

Vierailija
4/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh boy. Tämä tapahtuu joka kerta kun kohtaamme töissä niin heti ensimmäisenä. Tekeekö se sen tahallaan vai onko niin automaattinen reaktio ettei se itse edes tiedosta sitä? Ap

Vierailija
5/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oh boy. Tämä tapahtuu joka kerta kun kohtaamme töissä niin heti ensimmäisenä. Tekeekö se sen tahallaan vai onko niin automaattinen reaktio ettei se itse edes tiedosta sitä? Ap

Itseä ainakin kiinnostaa naisten kauneus ja varsinkin lantion alue, joten jos jollakin naisella on naisellinen vartalo ja varsinkin jos vielä pukeutunut niin, että hyväilee muotoja, hakeutuu katse välittömästi lantion alueelle ja pillun suuntaan. Ei voi mitään vaikka miten yrittäisin välttää asiaa. Mitä kauniimpi näky sen maagisempi magneetti katseen vetämiseen.  Katseen voi ottaa kehuna. Ei voi mitään, mutta viriilille miehelle näin tapahtuu. Pahoitteluni heille, joita jäänyt tuijottamaan liian kauan ja niille joita tulen vielä tuijottamaan.  Naisten kauneus ei ole paha asia, joten toivoisin, ettei naiset pahastuisi, jos näyttävät miehille kiihoittavilta. Jos ei kukaan katso, niin ei sekään ole hyvä juttu. 

Vierailija
6/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastan aina (katseellani) naisen pepun, rinnat ja haaravälin. Legginsien ja tiukkojen trikoiden keksijälle pitäisi antaa jonkinlainen Nobel-palkinto. 

Olen huomannut myös, että naiset vilkuilevat housujeni etumusta. Pidän sitä hyvin imartelevana. 

Kivaa kesän jatkoa kaikille naisille!

Vierailija
7/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huumoria: laita huomenna aamulla sinne joku pieni 'moi' tarra niin kato saatko sen häkeltymään..

Vierailija
8/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai laitapa kunnon kamelinvarvas-trikoot joku päivä, niin voit seurata kun työkaverisi koittaa estää silmiään tippumasta päästä.

Ottakaa ne katseet ihan kohteliaisuuksina älkääkä pelätkö pukeutua hemaisevaa vartaloanne korostaen... Kyllä minä ainakin katson ihan hyvällä teitä kaikkia huumaavan upeita veenuksia. Sievät tissit, piukka pylly, muodokkaat reidet ja houkutteleva häpy vaan virkistää mieltä (ja kikkeliä) sekä piristää päivää. Trikoiden keksijä ansaitsisi Nobelin rauhanpalkinnon...

Vierailija
9/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pehmeän naisen camel toe lämmittää miehen sydäntä. Ai ai ai ai

Vierailija
10/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen päivä taitaisi olla ihmiskunnan game-overin alku, jos miehet eivät enää vilkuilisi naisia ja naisten kauniita muotoja. Yksinkertaisesti on vain ihan mahdotonta olla vilkaisematta rintoja, jalkoväliä, huulia, kasvoja, lantioita, peppuja. En nyt niitä tuijottele, mutta joskus tulee vilkaistua vielä taaksekinpäin, jos oikein hemaisevan upea nainen viilettää ohitse. Jos jään katseesta kiinni, annan pikku hymyn tai muodostan huulilta 'wow' ja aika usein siihen vastataan sievällä hymyllä.  EI ole niin kamalan vakavaa tällaiset jutut. 

Vierailija
11/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarojenväliin saisivat tuijottaa useammatkin.

Vierailija
12/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaan aina naisen haarovälin, rinnat eivät tuota samanlaista kiihotusta/kiinnostusta. Haaroväli ja jos vielä on se "työskentelyrako" niin uuuhhhh..... siihen jos yhdistyy muodokas, timmi peppu ja pakarat...

Vierailija
13/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pehmeän naisen camel toe lämmittää miehen sydäntä. Ai ai ai ai

Pakko tunnustaa, että näin on. Kun 70-luvulla ekaa kertaa tapasin ensitapaamisen jälkeen uuden tyttöystävän, joka ei oikein mahtunut silloiseen naisihanteeseeni tai niin luulin. Olin kaupungilla vastassa, kun oltiin menossa leffaan. Ei ollut ekasta tanssipaikalla tavatusta jäänyt oikein mitään mielikuvaa ulkonäöstä, kun silloin aika meni suudellessa.  No sitten näin tytön, vähän oli maalaisserkun näköinen rehevä, kun oma maku oli sporttisissa tytöissä, mutta se lantio. Päällä tiukat viininpunaiset leveälahkeiset  suorat housut, lantio parempi kuin JLO:n, leveä rako jalkojen välissä ja pullea camel toe.  Näky oli aivan maaginen ja vei kaiken huomioni. Siitä lähtien tuota katsellut ja kädellä sivellyt.  Vaimo kyllä tietää, kun koko ikäni kehunut vaimon herkkupyllyä. Oma naismaku taisikin olla naisellisissa naisissa. 

Vierailija
14/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kiinnostanut sinusta☺

Vierailija
15/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla kiinnostanut sinusta☺

Ei kai tästä mitään varsinaista kiinnostusta voi päätellä? Kommenttien perusteella taitaa olla puhtaasti seksuaalinen juttu: mies katsoo naista :D Ap

Vierailija
16/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia miehen käytöstä.

Vierailija
17/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa että kyllä minäkin katselen haaroja ennemmin kuin tissejä. Pullea venuskukkula sekä laaja kolmio ovat ihanan näköisiä, kamelinvarpaasta puhumattakaan.

Vierailija
18/97 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei leggingsit ja muut trikoot mene koskaan pois muodista

Vierailija
19/97 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki katselee sukupuolesta riippumatta. Miehenä huomaan jatkuvasti naisten katseita etumukseeni ja joskus miestenkin. 😄 Otan kohteliaisuutena.

Vierailija
20/97 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen huomannut, kun laitan vaaleat ja hyvin istuvat ohuet housut päälle, niin aika moni mies, ja yllättäen myös nainen, salaa vilkuilee jalkojeni väliin. Odottavat varmaan kamelinvarvasta, mutta käytän ohuiden housujen kanssa sellaista huomaamatonta pikkuhousuihin tarralla kiinnittyvää "camel toe prevention" suojaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi