Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lumi-laukut - melkein erehdyin ostamaan!

Vierailija
02.10.2014 |

Melkein harmitti, kun en ostanut laadukasta kotimaista nahkalaukkua puoleen hintaan Sokoksen alesta. Ale-hinta "vain" 120 euroa. Nyt ei enää harmita, se laukku todennäköisesti olikin tehty halpatuotantomaassa ja hinnassa täytyy olla ihan uskomattomat katteet!

http://www.lily.fi/blogit/missa-olet-laura/lumetta-missa-sinun-lumi-laukkusi-valmistettu

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 11:24"]Katsoin noi linkit enkä voi sanoa kuin miksi, voi miksi suomalaisten nykysuunnittelijoiden tuotteiden täytyy näyttää siltä, että ovat suoraan vaka vanha Väinämöisen kaapista?! Suurin osa ihan hirveen näköisiä. Miksi ei voi tehdä jotain 2000-luvulle sopivaa, kaunista ja naisellista?
[/quote]Siinäpä vinkkiä jollekin ;) Kysyntää voisi olla..

Vierailija
42/53 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globe hopen laukkuja minulla on monta, kaikki on kestäneet vuosia, varsinkin turvavöistä tehty laukku :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse katsoin juuri Hullareiden Lumi-laukkua. Oli yllättävän edullinen.

Vierailija
44/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattele, miten törkeää rahastusta tuo on. Tuskin on intialainen tehdastyöläinen nähnyt monta kolikkoa siitä laukusta. Sellainen maltillisen kokoinen Lumi maksaa normaalisti yli 200 euroa, isommat vielä paljon enemmän. Tuossa blogissa vielä kerrotaan, että sisäpintakaan ei ole ollut viimeistelty ja laukku on kulunut yllättävän paljon.

Kivan näköinen oli, mutta nuo pointsit huomioon ottaen voisin maksaa 40 euroa.

Vierailija
45/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista suunnittelua olevat Väskan laukut tehdään Espanjassa, www.vaska.es .

Vierailija
46/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte eettistä tuotantoa, ostakaa pienyrittäjien tuotteita.

Vierailija
47/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaisen hyvännäköisiä, laadukkaita ja kestäviä laukkuja, joilla on kunnollinen takuu. Omistan useita ja olen erittäin tyytyväinen. Suomalaiset saisivat olla välillä ylpeitä meikäläisestä uudesta suunnittelusta ainaisen valittamisen sijaan.

Vierailija
48/53 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 % valmistetaan Euroopassa (Portugali & Espanja), loput Intiassa. Ihan hyvällä todennäköisyydellä tulee siis eurooppalainen veska. :>

Vierailija
49/53 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin ketjun, kun googlasin LUMI laukkuja. Niillä on muutamia aika kauniita, mutta meni maku valmistusmaan selvittyä.

Etsiskelen suomalaisia valmistajia, jotka oikeasti tekisivät suurimman osan työstä Suomessa. Ja olisi kauniita tuotteita. Yhden löysin www.kuulajylha.com

Olisiko lisää vinkkejä kenelläkään?

Vierailija
50/53 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva löytää tällaisia tuotteita, mutta nettisivut ovat kauttaaltaan melkoista kuraa :(

Vierailija
51/53 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näitäkään ei kannata ostaa alesta.. Onko mitään kotimaista merkkiä joka tehdään täällä? Voisko vaikka Kuoma alkaa tehdä toppalaukkuja tai ne huopikkaiden valmistajat?

Vierailija
52/53 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen joskus katsonut noita Lumin laukkuja, mun mielestäni ne on todella rumia. En halua laukkua joka on sen näköinen kuin olisin sen itse tehnyt.

Mä oon kanssa käynyt niiden liikkeessä, kun kaverit hehkutti. Mutta tykkään vähän sirommista ja naisellisemmista laukuista. 

Vierailija
53/53 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset