Millaiset työvaatteet sinulla on?
Kylmällä säällä huppari tai joku muu huono paita ja takki ja lämpimällä säällä painijanselkätoppi ja työliivit, riipputaskuhousut polvisuojilla ja turvakengät.
Kommentit (23)
Vihreä paita ja vihreät housut, valkoiset sukat ja mustat kengät. ( sairaalassa )
Jakkupukutyyliä. Aina hame, sukkahousut ja korkokengät. Paitis tai ohut laskeutuva neule.
Musta liivi jossa paljon taskuja työvälineille.
Yleensä farkut, joskus urheilutrikoot jos olen menossa suoraan salille. Trikoopaitoja, toppeja, neuletakkeja, tylsää perustyyliä. :>
Mustat työhousut, musta pitkähihainen paita, turvakengät, huomioväri -takki. Tarvittaessa kypärä, työhanskat ja suojalasit.
Mikkelin Pesulan tummansiniset housut, tummansininen tunika, omat sukat ja omat Maahisten työkengät, töissä laboratoriossa.
Ruudullinen ylisuuri kauluksellinen t-paita ja housut. Harmi, ettei sitä paitaa voi yhdistää minkään hameen kanssa järkevästi.
Urheilutrikoot tai muut tekniset housut, tekninen pitkähihainen ja lenkkarit
Mä käytän pääasiassa erilaisia mekkoja, niiden kanssa jakkuja tai villatakkeja ja korkkareita. Tänään päällä oli esim musta kotelomekko ja pinkki jakku.
Valkoinen takki, valkoiset housut, kertakäyttöhattu ja turvakengät.
Mitkä vain, yleensä varmaan aika rumat viisikymppisten vaatteet.
Musta jakku, mustat housut tai hame, musta-valkoinen, valkoinen tai värikäs toppi. Jalassa mustat ballerinat.
Mustat housut, turkoosi kauluspaita, musta liivi ja musta neuletakki.
Siniset pilkkihaalarit! Kesät sekä talvet!
Musta kauluspaita, mustat housut, tummat kengät ja huivi.
Vaaleansiniset lököhousut ja iso samansävyinen paita. Olen harjoittelija ja minulle ei ole talossa omia vaatteita joten hiihdän menemään m-koon ylijäämäkuteissa vaikka oikeasti sopivin olisi varmaan xs, huvittavaltahan tää näyttää kun hukun näihin hopparikledjuihin :D onneksi ei edes tarvitse näyttää edustavalta.
Umpitavikset omat vaatteet. Toki esim. ulkoiluun ulkoiluvaatteet.
Joko valkoinen pikee t-paita ja sininen collage (?)Takki ja perus reisitaskuhousut ja farkut, tai sitten vaan oma lyhyt- tai pitkähihanen ja vaikka neule. Yleensä jalassa lenkkarit
vihreä takki ja housut, toisinaan valkoiset
Tummansininen jakkupuku ja mustat korkkarit, silkkihuivi kaulassa. Tarvittaessa nahkahansikkaat ja/tai muita erillisiä asusteita.