mieheni pani sihteeriään
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:14"]Mä oon tehnyt vuosia sihteerintöitä, mutten ole pannut yhdenkään pomon tai muun kolleegan kanssa. [/quote] No pitäisikö katsoa peiliin?
[/quote]
Ei. Ei vaan huvita nussia eltaantuneita vanhoja ukkoja, kun tuoretta urostakin on tarjolla jonoksi asti.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:14"]Mä oon tehnyt vuosia sihteerintöitä, mutten ole pannut yhdenkään pomon tai muun kolleegan kanssa.
[/quote]
Ai jaa. Mä olen. Kollega kirjoitetaan yhdellä e:llä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:14"]Mä oon tehnyt vuosia sihteerintöitä, mutten ole pannut yhdenkään pomon tai muun kolleegan kanssa.
[/quote]
Tähän. Mä niin toivosin et mun titteli vaihettas assistentiksi jotta mun työnimike ei tuo ihmisille tiettyjä mielikuvia. Enkä ole ruma, ihan vain tiedoksi
Jos on koulutusta, ei tartte pomolle antaa
T. Kolleeega
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:14"]
Mä oon tehnyt vuosia sihteerintöitä, mutten ole pannut yhdenkään pomon tai muun kolleegan kanssa.
[/quote]
Oot liian kaunis, siitä se johtuu.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:11"]
No laitat miehen pihalle, jos ei ollut sun luottamuksen arvoinen. Mieti oikeasti haluatko jatkaa ihmisen kanssa, joka kykenee tuollaiseen.
[/quote]
Täh? Naimiseenko? Ollaan nyt vain kaikki ihan hiljaa ja leikitään, ettei kukaan tee sitä ja jatketaan entiseen malliin.
15, olisin kyllä saanut kenet halusin, saisin edelleen.
T. 14
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:11"]
Voisin jättää mut oon kyl eläny mieheni rahoilla, ku oon kotiäiti. Meillä on siis kaksi lasta. Mietin kans miten niitten kaa käy jos haen eroa
[/quote]
Nait sitä allaspoikaa edelleen. Sitten voit mennä vaikka naimisiin sen kanssa. :)
Sihteeri on kyllä ihan nainen. En kyl tiiä kumpi ois pahempi, mies vai nainen
Meillä on kyllä puutarhuri joka on mielettömän seksikäs. Voisin panna sitä kostoks
Voi ku munki mies panis sihteeriään, ei tarttis mun sille antaa.
Sihteeri laittoi sulle sitten sähköpostin asiasta
Niin minunkin mieheni teki! Nyt olemme olleet yhdessä jo 18 vuotta;)
Oliko sihteeri mies vain nainen? Kun mieskin voi olla blondi ja mallinnäköinen.