Paula Vesala yllyttää hankaloittamaan poliisin työtä. "Järjestäkää tapahtumia, ei poliisilla riitä aika"
Kommentit (484)
Vierailija kirjoitti:
Jos me kaikki mennään yhtäaikaa lynkkaamaan Paula Vesala niin kukaan ei mahda mitään.
Anarkiaan yllyttäminen tuottaa useimmiten ikäviä seuraamuksia myös sille yllyttäjälle.
Jee jee, känni päälle ja soitto Trumpille
Älkää nyt dropatko paulan tunnelmaa :((((
Kuka se oli se tangolaulaja joka joutui myymään kotinsa koronan vuoksi? Harmitteli tilannetta ja kritisoi vallanpitäjiä myös, mutta turhan uikuttamisen ja uhkailun sijaan lähtikin opiskelemaan uutta ammattia. Siinä on jo jonkin verran selkärankaa verrattuna Paulaan.
Pidän joissain asioissa kansalaistottelemaisuudesta mutta jos hän käyttäisi yhtä paljon energiaa uuden taiteen luomiseen ja stream keikkoihin hänen tulonsa olisivat turvatut.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Paula yhannut jo ministereitä laittomasti? Paulan pitäisi saada rangaistuksia!
Paula on vihreähkö nainen. Hänellä on suojakertoimia.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauheeta. Ihminen, joka kertoo rehellisen mielipiteensä.. Ja joka vielä eroaa valtavirrasta. Ai kamala. Polttakaa roviolla :)
Tietäisittepä vaan miten paljon nykyään järjestetään ns. salabileitä. Kännykät ja sijainnin jako niissä on kiellettyjä. Siellä me pahikset biletetään harva se viikonloppu (esim. just viime la @ hki). Tällaista piilottelua se oli varmaan myös kieltolain ja salakapakoiden aikaan.
tuohan se onkin nykyinen hulluus. Eli oikein kannustetaan tekemään kaikkea sellaista, missä ei noudateta mitään ravintoloiden rajoituksia, aukioloaikoja, ei makseta palkkoja, veroja... eikä välitetä koronasta mitään. pidetään vaan teatterit jne kiinni mutta juhlitaan jossain kellarissa.
En ole koskaan pitänyt tästä ihmisestä. Hyvin ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tätä naista oikein vaivaa???
mt
Niin vastenmielisen näköinenkin!
Vesala tulot vuonna 2019 olivat 257 626 euroa.
Miten hän kehtaa väittää, että hänen ala on ainoa kärsijä? Enemmän mun sympatiat on esim. hoitajien ja lääkärien puolella, altistavat itsensä koronalle joka päivä pienemmällä palkalla. Joo töitä on, mutta ei se ansio ole läheskään yhtä kova, kuin Vesalalla.
Eikös Paula Vesala ole miljönääri-Laurin ex-vaimo? Rahaa tuskin puuttuu PMMP-ajoiltakaan. Hyväosaiset huutelee. Onko hänellä muka rahapula?
Mulla on kyllä paljonkin sympatiaa ihan tavallisia muusikkoja kohtaan, joilta on leipätyö viety tässä koronatilanteessa. Siis sellaisia muusikkoja, joilla ei ole ison levy-yhtiön diilejä eikä Vain Elämää -soppareita eikä sponsoreita eikä mainostuloja. Monilla on varmasti tosi vaikeaa taloudellisesti juuri nyt.
Mutta ei tämä Vesalan idea heitä auta millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Muusikko Paula Vesalan käyttämä kielikuva kirveen heiluttamisesta Sanna Marinin ja Krista Kiurun suuntaan on herättänyt keskustelua.
Onkohan kaikki ok?
No ei ole ok. Noin ei tavallinen siivooja tai hitsari voisi someen kirjoitella!
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin tsekkaamassa ketkä kannattaa.. Siis "julkkiksista". Ne menee boikottiin kanssa😚
Kerro meillekin. En ole Vesalan seuraaja somessa.
Tauskilla on sentään viisi lasta!
Vierailija kirjoitti:
Miten hän kehtaa väittää, että hänen ala on ainoa kärsijä? Enemmän mun sympatiat on esim. hoitajien ja lääkärien puolella, altistavat itsensä koronalle joka päivä pienemmällä palkalla. Joo töitä on, mutta ei se ansio ole läheskään yhtä kova, kuin Vesalalla.
Tästä vastakkainasettelusta ei päästä näköjään koskaan eroon. Ei ole tapahtuma-alan työntekijöiden vika, jos jollain muulla on liikaa töitä. Aika moni alalta on lähtenyt myös hoitoalalle hommiin, jos vain on riittävä koulutus. Itse en ole koulutettu siihen työhön, joten en pysty tekemään hoitajien tai lääkärien töitä. Olen kylläkin etsinyt ja löytänytkin muita töitä. Toivottavasti en joudu enää koskaan tekemään mitään, mikä liittyy tapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Noin vähän? Eihän se ole kuin 42 vuoden toimeentulotuet.
Paula ja Paulan omat rahat
https://www.lily.fi/artikkelit/paula-vesala-minulla-on-aina-ollut-omat-…
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin tsekkaamassa ketkä kannattaa.. Siis "julkkiksista". Ne menee boikottiin kanssa😚
Pitääpä käydä itsenin katsomassa. Ja netissä on se hyvä puoli, että asiat voi tarkastaa vielä vuosienkin päästä. Moni varmaan luulee, että boikotoijat vain uhoavat, mutta itse en ainakaan ole sellainen. Jos jotain päätän, niin se pysyy hamaan tappiin asti.
Voi kauheeta. Ihminen, joka kertoo rehellisen mielipiteensä.. Ja joka vielä eroaa valtavirrasta. Ai kamala. Polttakaa roviolla :)
Tietäisittepä vaan miten paljon nykyään järjestetään ns. salabileitä. Kännykät ja sijainnin jako niissä on kiellettyjä. Siellä me pahikset biletetään harva se viikonloppu (esim. just viime la @ hki). Tällaista piilottelua se oli varmaan myös kieltolain ja salakapakoiden aikaan.