Olen adhd tutkimuksissa, mitäköhän te toimisto tarjoaa työksi jos saan diagnoosin?
Kommentit (7)
Jaa-a. Menet sitten sen diagnoosin kans ilmottautumaan vajaakuntoiseksi työnhakijaksi ja siirryt kuntoutusneuvojan asuakkaaksi. Sieltä sittrn laittavat sut erilaisiin työkokeiluihin. Ehkä joku osa-aika työ vaikka kaupassa sopii sulle?
Lääkitys ja normaalisti työelämään. Niin me muutkin olemme tehneet.
Sä et varmaan tiennyt että ADHD pärjää yleensä hyvin työelämässä.
Adhd ei ole este työntekoon, te toimisto voi tarjota mitä tahansa työtä johon koulutuksesi riittää. Mä teen itse kuntouttavaa työtoimintaa mulla todellakaan lääkkeet eivät tehoa niin paljon että saisin elämään jotain sellaista muutosta mistä moni hehkuttaa ja se kannattaa todella tiedostaa että kaikille se lääke ei ole mikään taikapilleri mikä muuttaa kaiken paremmaksi, ehkä heille toimii parhaiten joilla adhd on lievä.
Te-toimistoa ei kiinnosta, eikä sinun ole tarpeellista kertoa diagnoosista sille.
Te-toimistohan ei tarjoa edelleenkään työtä kenellekään, vaan kehottaa karenssin uhalla hakemaan. Työnantaja sitten päättää ottaako sinut töihin vai ei. Yleensä ei ota.
Vierailija kirjoitti:
Adhd ei ole este työntekoon, te toimisto voi tarjota mitä tahansa työtä johon koulutuksesi riittää. Mä teen itse kuntouttavaa työtoimintaa mulla todellakaan lääkkeet eivät tehoa niin paljon että saisin elämään jotain sellaista muutosta mistä moni hehkuttaa ja se kannattaa todella tiedostaa että kaikille se lääke ei ole mikään taikapilleri mikä muuttaa kaiken paremmaksi, ehkä heille toimii parhaiten joilla adhd on lievä.
No missä hommissa olet kuntoutunut ja miten ?
Sitten saat lääkityksen, ja sen turvin paluu työelämään. Kuten moni muukin ADHD potilas.