Oletteko tekemisissä sisarustenne kanssa? Miten usein?
Kommentit (12)
22v. Koskaan ei soitella tai viestitellä. Nään häntä muutaman kerran vuodessa ja silloinkin vain vaihdetaan muutama sana.
Vierailija kirjoitti:
22v. Koskaan ei soitella tai viestitellä. Nään häntä muutaman kerran vuodessa ja silloinkin vain vaihdetaan muutama sana.
Sukujuhlissa?
Isosiskon kanssa viikottain, pikkusiskon kanssa ehkä kerran kahdessa-kolmessa vuodessa jossain juhlissa ja pikkuveljen olen nähnyt viimeksi vuonna 1994.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukujuhlissa?
En osallistu sukujuhliin mutta välillä käyn porukoiden luona niin silloin.
Soitamme suunnilleen joka toinen päivä. Ja näemme kerran viikossa tai kahdessa. Olemme 36 ja 40
28v, ns. ruuhkavuodet myös ja sisarukset eri paikkakunnilla, en käytä somea paitsi tätä av:ta välillä. Toiseen sisarukseen olen satunnaisesti yhteydessä kun pölähtää mieleen, esim. viestitellen ja nähdessä useamman tunnin kerrallaan kahden-kolmen kuukauden välein. Toiseen sisarukseeni en ole kuin pakollisissa asioissa joskus yhteydessä, on häiriintynyt, epäluotettava, pahantahtoinen, raskas ihminen osalle läheisistä.
En ole tekemisissä. Ovat loukanneet niin pahasti etten kaipaa. Kaverit voi valita, mutta sukua et. Siitä huolimatta ei ole mikään pakko olla heidän kanssa.
40+ ja ei juurikaan, kiitos kuuluu narsistivanhemmalle joka peluutti lapsena (ja peluuttaa yhä) lapsia toisiaan vastaan. Olen narsistin syntipukki, sisarus kultalapsi, ja testamenttikin tehty siten että suosikki saa koko perinnön ja inhokki jää ilman.
Tämä vaikuttaa vääjäämättä sisarusten väleihin.
Meillä on useampi vuosi ikäeroa eikä mikään muu yhdistä kuin alkoholinhuuruinen lapsuus. Yhteydenpidosta ei tule koskaan iloiseksi
Siskon kanssa ollaan tekemisissä pari kertaa vuodessa ja veljen kanssa viikottain.
Minä 30v, veli 38v ja sisko 44v
En ole tekemisissä, vain vanhemmilla käydessä näen sisarusta. Hän on erityislapsi, nyt siis kyllä jo aikuinen, eikä olla koskaan oltu samalla aaltopituudella. Äitini varsinkaan ei tajua ollenkaan miksei olla väleissä, vaikka hän ei ole koskaan tehnyt mitään edistääkseen meidän hyviä välejä. Eikä sisaruksen kanssa ole puhuttavaa. Häntä ei kiinnosta mitkään normaalit asiat, ja oikeastaan suoraan sanottuna hän on heikkolahjainen eli ei vaan ole mitään yhteyttä. Olen ihan neutraali hänen seurassaan mutta ei tässä nyt kavereiksi valitettavasti tulla.
27v ja melkein päivittäin viestitellään jotain, harvoin soitellaan.