Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ymmärrä

30.08.2021 |

Minulla on sosiaalisessa mediassa hurjasti kavereita ja seuraajia sitäkin enemmän. Olen siis somen kautta tutustunut ihmisiin, mutta minulla ei silti ole ystäviä joita nähdä livenä. Olemme muuttaneet uuteen maahan asumaan miehen ehdoilla työkuvioiden vuoksi ja introverttinä ihmisenä sekä töitä kotoa käsin tekevänä en osaa sopia ”treffejä” jotta saisin lähempiä ystäviä tässä uudessa maassa.
Mies sanoo että jatkuvastihan sulla puhelin piippaa ja ystävien kanssa juttua riittää. Ei siis ymmärrä, että ei sosiaalinen media tai ne kaverit siellä, korvaa sitä kahvikupposen äärellä istuskelua oikean ystävän kanssa. Meillä tuli tästä jo ihan kunnon sota kotona.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????😄😄

Vierailija
2/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää, onko käynyt mielessä se että se olet sinä joka et ymmärrä?

Vierailija
4/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas tulee kärkästä kommenttia. Mistä tämä johtuu? En ymmärrä millaiseksi ihmiseksi minut profiloitte, mutta kyllä tämä tuntuu kurjalta kun ei ole ystäviä joita kutsuisi kahville. En luota kehen tahansa ja kotimaa on tällä hetkellä niin kaukana ettei sinne viitsi vain lentää visiitille moikkaamaan kaveria. Ap

Vierailija
5/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos some introventtina on sinun juttusi ihmissuhteiden solmimisessa, niin koita löytää joitakin paikallisia someryhmiä joissa oma viiteryhmäsi viihtyy ja sieltä sitten yrität löytää lähellä asuvia kavereita.

Vierailija
6/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautalangasta. Miehesi tarkoitti, että luulisi olevan mahdollista nähdä edes yksi somekaveri helposti vaikka myös livenä, kun niitä niin paljon kerran on!

Vierailija
7/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos some introventtina on sinun juttusi ihmissuhteiden solmimisessa, niin koita löytää joitakin paikallisia someryhmiä joissa oma viiteryhmäsi viihtyy ja sieltä sitten yrität löytää lähellä asuvia kavereita.

Kiitos! Täytyy koettaa onnea ja opiskella paikallista kieltä sen verran, että pääsee jotenkin alkuun. Tällä hetkellä tuntuu vain, että olen se suomalainen kummajainen tässä uudessa maassa harrastuksineni.

Vierailija
8/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rautalangasta. Miehesi tarkoitti, että luulisi olevan mahdollista nähdä edes yksi somekaveri helposti vaikka myös livenä, kun niitä niin paljon kerran on!

Rautalangasta vääntäen myös sinulle hyvä ihminen, niin puhun suomen lisäksi vain englantia sujuvasti, mutta asun maassa jossa ei äidinkielenä sitä puhuta. Lähdenkin tästä kielikurssille tänään, joten hyvää päivänjatkoa sinulle. Toivottavasti osoitat hieman empatiaa ja olet ystävällinen tänään edes yhdelle ihmiselle.

Vierailija
9/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Täytyy koettaa onnea ja opiskella paikallista kieltä sen verran, että pääsee jotenkin alkuun. Tällä hetkellä tuntuu vain, että olen se suomalainen kummajainen tässä uudessa maassa harrastuksineni.

Mitä? Kuvittelitko olevasi joku julkkis ja nähtävyys siellä? Luuletko meitä täällä kiinnostavan jos joku nainen muuttaa miehensä mukana Suomeen? Varsinkin, kun he tulevat jostain käpymaasta, jolla ei ole oikeastaan mitään annettavaa maailmalle, jonka kieltä kukaan täällä ei puhu, nainen häärää vaan somessa 'kavereidensa' kanssa, eikä edes vaivaudu opettelemaan edes alkeita paikallisten ymmätämistä kielistä?

Elämäsi taitaa olla pelkkää minä, minä, minää?

Vierailija
10/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Kuvittelitko olevasi joku julkkis ja nähtävyys siellä? Luuletko meitä täällä kiinnostavan jos joku nainen muuttaa miehensä mukana Suomeen? Varsinkin, kun he tulevat jostain käpymaasta, jolla ei ole oikeastaan mitään annettavaa maailmalle, jonka kieltä kukaan täällä ei puhu, nainen häärää vaan somessa 'kavereidensa' kanssa, eikä edes vaivaudu opettelemaan edes alkeita paikallisten ymmätämistä kielistä?

Elämäsi taitaa olla pelkkää minä, minä, minää?

En luule. En esittele itseäni tai edes omaa pärstääni somessa millään tavalla. En yritä olla julkkis enkä sitä ole. Minua ei tunnisteta edes kotimaassani joten lopeta se tyhjänpäiväinen profiloiminen kun et onnistu siinä.

Vierailija
11/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, sinun pitäisi siis saada uudesta maasta heti 'lähimpiä ystäviä'? Eiköhän ne ole ja pysy siellä kotimaassa? Jos nyt yrittäisit aloittaa edes tutustumalla niin paikallisiin?

Vierailija
12/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, sinun pitäisi siis saada uudesta maasta heti 'lähimpiä ystäviä'? Eiköhän ne ole ja pysy siellä kotimaassa? Jos nyt yrittäisit aloittaa edes tutustumalla niin paikallisiin?

Sinulla ei taida todellakaan olla hajua millaista on asua vieraassa maassa introverttina ihmisenä ilman tukiverkostoa. En jaksa selitellä sinunlaisillesi pahanilmanlinnuille enempää. Hyvää päivänjatkoa!

Vierailija
13/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tykkään tästä av:sta. Ei sille voi mitään, vaikka aika paljon pas...kaa täällä on. Ei niitä tartte avata tai osallistua. Muutaman kiinnostavan tai muuten vaan hassun ketjun välillä löydän. Onhan tää aika paheellinen paikka, mut hei saan mä juoda oluttakin.

Vierailija
14/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei taida todellakaan olla hajua millaista on asua vieraassa maassa introverttina ihmisenä ilman tukiverkostoa. En jaksa selitellä sinunlaisillesi pahanilmanlinnuille enempää. Hyvää päivänjatkoa!

Kultapieni

Mihin tarvitsisit tukea.

Vierailija
15/15 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kukas käski lähteä, jos jo etukäteen tiesit omat rajoitteesi? Ja mitä tämä tänne ruikutuksesi auttaa? Ajattelitko, että kotimaasta lähetetään sinulle sinne pari 'parasta kaveria', jotta sinulla ei olisi siellä noin kauheaa? Nosta ne perse ylös sieltä sohvasta, ja tee asialle jotain äläkä vain uikuta netissä..