Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette ylipäätänsä miehestä, joka eronnut venäläisestä naisesta?

Vierailija
02.10.2014 |

Tarkennan, eli mitä mieltä olette suomalaisesta miehestä, jolle on kelvannut venäläinen nainen vaimoksi ja jopa lastensa äidiksi, ja sittemin eronnut, ja mennyt naimisiin suomalaisen naisen kanssa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tasan yhden suomalaismiehen, jolla on venäläinen avovaimo. Kyseessä entinen vuokranantajani, hän ja avokkinsa olivat todella mukavia. Koska henkilökohtaisesti en tunne yhtäkään, niin minulla ei ole mitään näkemystä tällaisista miehistä noin yleisesti.

Vierailija
2/7 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei natsannut sen venakon kanssa?

Pikkulapsiarki vei voiton tahdosta?

Venäläisnainen löysi toisen?

Tuosta voi ajatella ihan mitä tahansa?

Tai että tuo mies on suomalainen laiska paska, joka ei tee muuta kuin makaa sohvalla, raapii muniaan ja marisee. Ei sellaista venäläinenkään jaksa katsella samassa kämpässä. Eli jos löysit mun veljen, niin kerronpa vaan että iskit kätesi paskaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman pariskunnan jossa nainenon venäläinen. He ovat kaikki ihan onnellisia pariskuntia. Yksikään ei ole eronnu. Mutta luulen että ei sen kummempi kuin olisi eronnu suomalaisesta naisesta.

Vierailija
4/7 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin kenestä tahansa eronneesta: suhde ei syystä tai toisesta toiminut ja pari erosi. Syyt tietävät vain pariskunta, eikä ne minua kiinnostakaan.

Vierailija
5/7 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suomalaisten miesten niin kovasti ihailema naisellinen ulkomuoto ei sitten riittänytkään, kun kuoren alla oli tyhjää.

Vierailija
6/7 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:41"]

Ettei natsannut sen venakon kanssa?

Pikkulapsiarki vei voiton tahdosta?

Venäläisnainen löysi toisen?

Tuosta voi ajatella ihan mitä tahansa?

Tai että tuo mies on suomalainen laiska paska, joka ei tee muuta kuin makaa sohvalla, raapii muniaan ja marisee. Ei sellaista venäläinenkään jaksa katsella samassa kämpässä. Eli jos löysit mun veljen, niin kerronpa vaan että iskit kätesi paskaan :)

[/quote] En mä ole sun veljeäsi nainut, joka olis eronnut venakosta, mut tuon paskaan iskemisen kyllä ymmärrän veljesi kohdalla. Tuota olen epäillytkin eräässä tapauksessa ja kauan.

Vierailija
7/7 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:44"]

Se suomalaisten miesten niin kovasti ihailema naisellinen ulkomuoto ei sitten riittänytkään, kun kuoren alla oli tyhjää.

[/quote] eli suomalaista naista kauniimmasta venäläisnaisesta eronnut sen takia, että venakon pääkoppa tyhjempi, no ei voi olla totta tuo, tiedän nimittäin monta venäläistä naista, joilla on erittäin hyvä koulutus ja ammatti parempi kuin suominaisella, mutta kun suomimies vaan itse on ollut niin vaikea tapaus, että on venäläisnaisen on ollut pakko erota suomimiehestä.  Yleensähän nämä tapaukset menevät toisin päin eli suomimies eroaa suominaisesta ja sitten avioituu venäläisnaisen kanssa, mutta eipähän heidänkään onni ole kukoistanut kovin pitkään, kun jo ero edessä. Eli vikaa on siis loppuen lopuksi suomimiehessä.