Kumman valitsisit?
Olen kahden miehen nainen. Parisuhteeni on kestänyt kuusi vuotta, kunnes kesällä tapasin toisen miehen, jonka kanssa asiat loksahtelevat paikoilleen. Rakkautta on vannottu puolin ja toisin, kaikki haluamani asiat ovat tässä miehessä, vaikkei hänkään suinkaan täydellinen ole.
Ongelmani on se, etten tiedä kumman näistä miehistä valitsen. Nykyisen mieheni, jonka kanssa olen jakanut kuusi vuotta ja jonka kanssa olemme parhaat ystävät. Joka jaksaa miellyttää minua ja tehdä asioita vuokseni, siis sielunkumppanini. Seksiä meillä ei ole.
Vai uudemman tuttavuuden, jonka kanssa fyysinen vetovoima hakee vertaistaan. Ajatuksemme ovat samalla tasolla, puhumme syvällisiä ja tulevaisuuden haaveemme täsmäävät. Hän palvoo minua, ja saan häneltä sellaista huomiota, jota en nykyiseltä mieheltäni saa. Siis seksuaalista.
Tilanne rasittaa kovasti, valehdella en halua. Mistä tiedän kumman valita ja miten sen teen?
Kommentit (7)
Molemmat? Onhan niitä kahden miehen ja yhden naisen kimppoja.
Jos se ei ole mahdollista, kruuna tai klaava on ihan yhtä hyvä tapa kuin jokin muukin.
Mutta tämä jälkimmäinen voisi yhtä hyvin olla sielunkumppani. Tutustuminen ei tietenkään ole samalla tasolla kuin vuosia kestäneessä parisuhteessa, mutta koettuun perustuen hänkin voisi olla sellainen. Nykyisessä suhteessa ei mitään isoja ongelmia ole, joskus tuntuu, että mies on vähän liiankin uhrautuvainen. Kaipaisin haastetta ja tasaveroisuutta.
Aina tämän parisuhteen aikana olen pitänyt "oven raollaan" eli en ole koskaan esim. voinut kuvitella yhteisiä lapsia puolisoni kanssa. Se ei vain tunnu oikealta. Toisaalta yleensä sanotaan, ettei "hyvästä" suhteesta kannata luopua...
Huh huh. Minä olisin syvästi loukkaantnut, jos mies olisi tuossa, vaikka ei haluaisi sitoutua ja vain sen takia, että olen "ihan kiva". Todella loukkaavaa ja nöyryyttävää.
Jos rakastut toiseen, valitse jälkimmäinen. Et olisi rakastunut häneen jos ensimmäinen täyttäisi kaikki toiveesi.
Se toinen mies. Seksiä pitää olla!½
Mä valitsisin sen sielunkumppanin, sillä uuden suhteen seksuaalinen palo ja palvominen on hyvin häilyväistä.