Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies on utelias (/mustis) vaikka ei halua seurustella?

Vierailija
02.10.2014 |

Kyselee välillä vaivihkaa muista miehistä ja jos mainitsen miespuolisen (ystävän) nimeltä niin kysyy kärppänä "kuka se on". Ei seurustella eikä halutakaan seurustella, miehellä todnäk myös muita naisia ainakin satunnaisesti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompottaa sua henkisesti. Ei kannata pitää yhteyttä.

Vierailija
2/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on omistushaluisia. Hänen ihannetilanne on, että sulla ei ole muita, mutta hänellä on. Miestyypillistä käytöstä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vaan. 

Vierailija
4/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small Talk?!?

Vierailija
5/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tietysti haluaisit luulla, että kaiken sen vittumaisen ja mulkun käytöksen alla mies kokee syviä tunteita juuri sinua kohtaan..

Herätys, kultaseni. Mies on juuri noin idiootti kuin mitä kuvailit hänen olevan. Haluaa tietää sinusta kaiken ja pitää sua varalla, vähän hihnassa kun on huomannut sun ihastumisen.

Vierailija
6/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on kotrollisfriikki. Ei ota itse sinua, mutta ei antaisi sinua toisillekaan. Pyri eroon moisesta kytästä.

Vierailija
7/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:45"]Sä tietysti haluaisit luulla, että kaiken sen vittumaisen ja mulkun käytöksen alla mies kokee syviä tunteita juuri sinua kohtaan..

Herätys, kultaseni. Mies on juuri noin idiootti kuin mitä kuvailit hänen olevan. Haluaa tietää sinusta kaiken ja pitää sua varalla, vähän hihnassa kun on huomannut sun ihastumisen.
[/quote]
Itse asiassa en, koska olen itse alunperin sanonut etten tahdo suhdetta tai mitään vakavaa vaan olla sinkkuna :) ap

Vierailija
8/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuulet sen minkä haluat kuulla. Miksi olet tekemisessä tuollaisen ihmisen kanssa...tarjoaa kivat treffit?!

Vierailija
9/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 12:45"]Sä tietysti haluaisit luulla, että kaiken sen vittumaisen ja mulkun käytöksen alla mies kokee syviä tunteita juuri sinua kohtaan.. Herätys, kultaseni. Mies on juuri noin idiootti kuin mitä kuvailit hänen olevan. Haluaa tietää sinusta kaiken ja pitää sua varalla, vähän hihnassa kun on huomannut sun ihastumisen. [/quote] Itse asiassa en, koska olen itse alunperin sanonut etten tahdo suhdetta tai mitään vakavaa vaan olla sinkkuna :) ap

[/quote]

Miksi sua sitten kiinnostaa miehen käytös? Jos puhuisit totta etkä olisi kiinnostunut tuosta miehestä et myöskään pohtisi täällä hänen motiivejaan. Ole rehellinen.

Vierailija
10/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen kontrollihaluinen mies kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme