Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä vannoutuneen lesbon/homon kanssa.

uteliasMää
30.08.2021 |

Oletteko koskaan päätyneet sänkyyn vannoutuneen umpi lesbon/homon kanssa, joka on halunnut kokeilla heteroseksiä?
Mitkä oli partnerin tuntemukset aamulla tai sekin jälkeen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heteroilla on joskus fantasioita vaikka lesboseksistä, niin miksei lesboillakin saata olla fantasioita heteroseksistä. Vaikkakin olen ymmärtänyt varsinkin lesbojen olevan hyvin rajoittuneita kokeilemaan tällaisia juttuja.

Vierailija
2/4 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ns. umpi gay, mies tai nainen, haluaa itse kokeilla heteroseksiä. Mutta heterofobisenkin hyvä toista puolta oleva ystävä voi saada huijattua. Jos lesbo ei tosiaan halua edes nähdä kalua, niin vähän naismainen mies saattaa päästä nuolemaan lesboystävänsä pillua muutaman viinilasillisen jälkeen. Homomiehet ei ehkä innostu pilluista, mutta tuskin vastustaisivat jos joku ystävä nainen ottaisi suihin. Miehen tai naisen suu jalkovälissä ei loppujen lopuksi taida tuntua niin erilaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisimmin tätä ei tapahdu juurikaan, mikä on täysin ymmärrettävää. AP

Vierailija
4/4 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vastaan homon näkökulmasta. En yleensä paljonkaan saa irti naisista. Totta kai kaunis nainen on aina kaunis, mutta ei herätä mussa mitään intohimoja yrittää kaataa sänkyyn. Toisin kuin hyvässä kuosissa oleva nuorekas mies. Tarkistan aina etumuksen ja hyvä kroppa vangitsee myös katseen ja aivan erityisesti, jos on kivat kasvonpiirteet vielä päälle. Jos olisin sinkku, niin aika vaikea pidätellä sen kanssa, että selvittää jollain tavalla olisko kiinnostusta molemmin puolin.

Mutta kyllä mä sopivassa tilanteessa voisin naisen kanssa vähän sekstailla. Kunhan on itse riittävän virittynyt ja riittävän kiva nainen. Sellaiseen tilanteeseen päätyminen vaan ei ole kovin todennäköistä, kun ei ole sellaista paloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä