Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa unessa myöhästyminen?

Vierailija
02.10.2014 |

Toissa yönä näin unta että olin edelleen kotona 13 tienoilla ja töihin olisi pitänyt mennä klo 8. Ja viime yönä lasten koulun kevätjuhla tai joulujuhla jäi välistä kun sekoiltiin kellon ajan kanssa. Kohta en uskalla nukkua ollenkaan, sen verran ahdistava tunnelma noissa oli.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämässäsi joku asia minkä toteuttamista tai hoitamista lykkäät? Sellaiseen esimerkiksi voisi viitata unet joissa sinun pitäisi olla jo jossain muualla mutta et ole, vaan olet myöhässä ja ahdistaa.

Vierailija
2/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitä, että myöhästyit unessa.

Ei jokainen uni tarkota jotain, rauhotu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näen tosi usein unia myöhästymisestä! Tosin omissa unissani olen lähdössä jonnekin, mutta myöhästyn sen takia, että kaikki tavarat on hukassa! Tai en vain pääse eteenpäin: jalat pettävät alta/niissä ei ole voimaa punnertaa minua ylös lattialta. Tosi ahdistavia unia ja näen niitä usein kun olen muutenkin elämässä ahdistunut/kiireinen.

Vierailija
4/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin unta et myöhästyin töistä. Heräsin paniikis 7.40 ja sitten muistin, etten meekkään seitsemäksi töihin vaan kahdeksaksi kouluun. Laitoin sit silmät kiinni ja viiden minuutin päästä tajusin, et ei perkele mä myöhästyn kohta oikeesti koulusta.

Vierailija
5/8 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myööhästymisunet kertoo stressistä.

Vierailija
6/8 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin näen ainakin välillä unia joissa myöhästyn. Niissä pitäisi usein olla koulussa tai jossain, mutta olen vielä kotona ja kello käy. Tosin oikeassa elämässä helposti myöhästyn oppitunneilta tai joskus aamuisin koulusta, kun väsymyksen takia aamutoimissa kestää. Ainoastaan yhden kerran olen meinannut nukkua pommiin, kun herätyskellon laittaminen oli ilmeisesti unohtunut. Joskus viivyttelen tahallani luistaakseni jostain epämukavasta asiasta tai jos mulla pääsee helposti pupu pöksyyn, enkä saa jotain asiaa tehtyä. Tätäkin tapahtuu niin unissa kuin oikeassa elämässä. Johtuukohan nämä myöhästymisunet siitä että joskus liikaa paineita ajan kulumisesta ja välillä toivoisin että aikaa olisi olemassa. Huonona päivänä tekisi mätkiä kaikki kellot alas seiniltä.

Vierailija
7/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sitä, että myöhästyit unessa.

Ei jokainen uni tarkota jotain, rauhotu.

"Unet on totta mutta yhtä ainoo tietoisuutta meille syötetään"

Vierailija
8/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa jonnekkin, mutten koskaan pääse paikan päälle. Viime yönä en kerennyt kyytiin, joka olisi vienyt paikkaan minne piti kavereiden kanssa mennä.

Vähän vituttaa herätä niissä fiiliksissä.

Olen paljon kotosalla itsekseni ja mietin usein jossain käymistä, joka ilmeisesti tulee tuolla tavoin uniini, kun en tee asian eteen mitään, en saavuta päämäärää.

Nämä unet voivat viitata sisäiseen kamppailuunkin, jossain vaiheessa perillä.

Pitkään olen vastaavia unia nähnyt niin, että esimerkiksi olen matkalle tietyille festivaaleille, mutta olen jumissa jossain muussa musiikkitapahtumassa, joka turhauttaa todella paljon ja haluan vain pois sieltä. Joskus raivoan todella pahasti turhautuneisuuttani, huudan muunmuassa.

Ehken vain tee jotain mitä voisin, vaan kärvistelen kotona. Festivaalit unessa oli titta, kun odotan niitä oikeastikkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi