Ex-mies ei hoida lapsiamme synnytyksen aikana
Ei halua kuulemma sitoa itseään jatkuvaan hälytysvalmiuteen. Neljäs lapsi hänen kanssaan tulossa. Minä olen sitten sitoutunutkin vähän enempään.
no, täytyy kysyä naapurista apua. Savu nousee vaan korvista, kun tuo olisi ollut aika pieni vaivannäkö häneltä tähän tilanteeseen. Mutta olisipa minun pitänyt hänet jo tuntea.
Kommentit (14)
Mulla ei riitä ymmärrystä sulle asti.
Sympatiani :(. Miksi idiooteimmat miehet saavat eniten lapsia..
Hormonit hyrrää niin, että mua vaan naurattaa nämä teidän vastaukset.
niin, itse olen petini petannut, mutta mies muuttui totaalitolloksi vasta puoli vuotta sitten.
nyt on siis asiat jo pääsääntöisesti hyvin :) mitä nyt tuota miestä täytyy lasten takia vielä nähdä.
No mutta ei sullakaan kaikki muumit ole laaksossa jos neljättä pukkaat ja nyt vasta ihan yllättäen mies ei olekaan se mitä luulit... Kyllä nyt on peiliin katsomisen paikka, turha täältä on mitään säälipisteitä kerjätä kun selkeästi olet ihan itse soppasi keittänyt.
Hyvä että edes sua naurattaa, koska meitä kaikkia muita vain säälittää kuinka joku voi olla noin yksinkertainen että itsensä tuollaiseen tilanteeseen saattaa.
Elämänhallinnassa on vakavia puutteita että tuohon jamaan olet joutunut. Säälin lapsiasi, ehkä heidän olisi parempi jossain muualla kuin sinun kanssa.
Oliko vahinko vai suunniteltu raskaus?
Vahinko, kaikki lapset on ollut vahinkoja.
Ehkäisynä keskeytetty. ei toimi kun mies laukee sisälle
Ei muuta kun uutta putkeen kun saat entisen pungerrettua pihalle. Kyllä se varmaan jo viidennen syntyessä tajuaa vastuunsa, tai seitsemännen.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 01:50"]Vahinko, kaikki lapset on ollut vahinkoja.
Ehkäisynä keskeytetty. ei toimi kun mies laukee sisälle
[/quote]
Vahinkoja...salli mun nauraa!
Et sitten parempaa provoa keksinyt? Tosin näinkin huonon muutama mamma ehti ottaa tosissaan :D
Ei voi kuin ihmetellä mitä sinä olet ajatellu aikanaan. Vai oletko ajatellu mitään. Mutta jokainen makaa niinkuin petaan.
Ja vielä yksi lapsi tälle sankarille tulossa? Ketä saat syyttää?