Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt Tinderiin

Vierailija
29.08.2021 |

Nyt noin puoli vuotta Tinderissä. Enää ei jaksais aloittaa yhtään keskustelua. Hommasta on mennyt maku, kun ketään kivaa sieltä ei löydy. Tai jos löytyy niin hän ei välitä minusta. Ja minusta tykkäävät vain ne, joista minä en sitten loppujen lopuksi tykkääkään. Taidan uskoa, että elän loppuelämäni yksin. Tuo Tinder tuhoaa vain minut, jos jatkan vielä siellä roikkumista....
N50

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma Happy pancake olisi kivempi, syvällisempi. En tiedä, en ole kokeillut.

Vierailija
2/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kiva kuulla ovatko muut päätyneet samaan vai onko sieltä onnistuttu löytämään parisuhde tai ns. hyvä mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin sovelluksen. En tiedä olinko nirso vai oliko tarjonta surkeaa, mutta vajaan vuoden ajan jonka siellä roikuin laitoin tykkäyksen vain muutamalle. Mätsejä kyllä tuli noiden kanssa, mutta kirjoittelun aloitin vain parin henkilön kanssa. Toki itsellä ei ollut tosissaan haku päällä, koska en todellisuudessa kaipaa parisuhdetta. Ehkä siksi oli niin helppoa painaa vaan ruksia ihmisille ja poistaa sovellus.

Vierailija
4/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjonta siellä on kyllä surkeaa. Paljon täytyy profiileja selata, jotta voi antaa jollekin sydämen. Olen joskus jo poistanut sovelluksen, mutta heikkona hetkenä latasin sen taas...

Vierailija
5/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tinder toimii pk-seudulla todella hyvin eronneiden keskuudessa. Kaikki kevyt/seksisuhteet löytynyt sieltä.

Vierailija
6/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä se, kun pelkkää seksisuhdetta en sieltä halua. Eli se tässä taitaa mätätä :(

Vierailija
7/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pyyhkiä koko pakka läpi kerralla, jos haluaa, että se ei tarjoa samoja profiileja uudelleen ja uudelleen. Tykkäyksiäkin voi jakaa vain noin prosentille tai kahdelle, vaikka suurin osa vastaantulijoista onkin viehättäviä, koska muutoin se olisi liiallista ajanhukkaa. Se on väsyttävää ja saa miettimään miksi ihmiset eivät käytä parempia deittisovelluksia, joissa profiilit voi etsiä hakutoiminnolla. Yli laudankin seuranhakulanka toimii kokemuksieni mukaan paremmin kuin Tinder.

Vierailija
8/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko noissa jutuissa on pakko olla mukana?

EI MIKÄÄN!

Vierailija
9/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa 8, mistä sitten on mahdollista löytää kumppani? Baareissa en käy. Ystäväpiirissä lähes kaikki ovat parisuhteessa. Harrastuksia on mutta ne ovat naisvoittoisia. Missään en potentiaalisia miehiä kohtaa livenä.

Vierailija
10/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerropa 8, mistä sitten on mahdollista löytää kumppani? Baareissa en käy. Ystäväpiirissä lähes kaikki ovat parisuhteessa. Harrastuksia on mutta ne ovat naisvoittoisia. Missään en potentiaalisia miehiä kohtaa livenä.

Kerrohan mitä harrastat. Minun ongelmani on päinvastainen eli kaikki harrastukseni ovat miesvoittoisia (tai siis naisia ei ole yhtäkään) ja minua kiinnostaisi kokeilla jotain uutta.

Vierailija
11/23 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tinderistä elämäni rakkauden 🥺❤️ Tärkeintä oli tarpeeksi kuvaava profiili joka ajoi pois tyypit joita en ees haluaisi nähdä ja toki hieman tuuria.

Vierailija
12/23 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin tinderistä elämäni rakkauden 🥺❤️ Tärkeintä oli tarpeeksi kuvaava profiili joka ajoi pois tyypit joita en ees haluaisi nähdä ja toki hieman tuuria.

Voitko kertoa hieman tarkemmin, jotta tästä keskustelusta olisi jotain hyötyä muillekin?

Vierailija
13/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihmeen vaikea saada minkäänlaista rakentavaa keskustelua aikaiseksi.

Vierailija
14/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin löysin. Profiilitekstini oli todella lyhyt, kerroin lähinnä että lapset on ja töitä. Toinen osapuoli oli tyhjällä profiililla. Naaman perusteella siis match ja siitä sitten juttelua ja treffit. Nyt kaikki liikenevä aika yhdessä. Eli täysin tuurista kiinni miten käy, sanoisin oman kokemuksen pohjalta.

Vierailija
15/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut hieman hassua lukea kaikkia näitä avauksia, koska minusta ei ole kukaan mies ollut koskaan kiinnostunut.

Tasan 2 kertaa olen päässyt treffeille vastakkaisen sukupuolen kanssa ja nekin ovat olleet fiaskoja. Olen jo päälle 30 vuotias.

En tiedä, kaipa muitakin kaltaisiani jämänaisia sitten on.

Kaikki omat suhteeni ovat olleet toisten naisten kanssa, koska olen bi-curious.

Naisille kelpaan miehille taas en.

Että tosiaan, mistä kaikki muut niitä miehiä oikein edes löytävät, jotka hyväksyvät myös heidät?

Vierailija
16/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ollut hieman hassua lukea kaikkia näitä avauksia, koska minusta ei ole kukaan mies ollut koskaan kiinnostunut.

Tasan 2 kertaa olen päässyt treffeille vastakkaisen sukupuolen kanssa ja nekin ovat olleet fiaskoja. Olen jo päälle 30 vuotias.

Että tosiaan, mistä kaikki muut niitä miehiä oikein edes löytävät, jotka hyväksyvät myös heidät?

miksi kukaan mies haluaisi lesbon kumppanikseen? 

Vierailija
17/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin. Aika monet treffit kävin, sitten natsasi. Vuosi seurusteltu ja huomenna muutetaan yhteen.

N52

Vierailija
18/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olen kyllästynyt. On niin väsynyttä meininki siellä. Tänään aloitin katsomaan lempisarjaani ensitreffit alttarilla ja sekin tuntui pahalle kun itsellä ei ketään kiikarissa oo ollut pitkiin aikoihin. Harmittaa.

N39

Vierailija
19/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kun en ole lesbo, vaan myös naisista kiinnostunut.

Pointti oli se, että naisten kanssa olen seurustellut myöhemmin vaan minkään ikäisiltä tai kaltaisilta miehiltä en saanut mitään yhteydenottoja niinä "naisen parhaimpina vuosina" eli vuosina 18 -25. =D

Kyllä minäkin haluaisin saada oman perheen.

On vaan niin pirun loukattu olo, kun en ole kelvannut.

Vierailija
20/23 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kun en ole lesbo, vaan myös naisista kiinnostunut.

Pointti oli se, että naisten kanssa olen seurustellut myöhemmin vaan minkään ikäisiltä tai kaltaisilta miehiltä en saanut mitään yhteydenottoja niinä "naisen parhaimpina vuosina" eli vuosina 18 -25. =D

Kyllä minäkin haluaisin saada oman perheen.

On vaan niin pirun loukattu olo, kun en ole kelvannut.

jos minä miehenä olisin ollut suhteissa pelkästään miesten kanssa, niin en kyllä väittäisi olevani hetero tai edes bi-curious. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän