Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lol mulla on säälittävä elämä

Vierailija
29.08.2021 |

Mun pitäis varmaan keksiä elämääni jotain järkevää tekemistä. Mä oon kehittyny mestaritrolliks. Mun kirjoitukset uppoaa, ku veitsi sulaan voihin. Muutama ”trolli” kommentti saattaa tulla, mutta ne saa vaa alapeukkuja. Hahahaha! Säälittävää osata jotain näin säälittävää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä kyl osaa lopettaa, koukuttavaa. Miehen kanssa nauretaan, ku uskotte kaiken.

Vierailija
2/2 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme ole kaikki niin tosissaan näitä keskustelupalstoja ottavia, että trolliudellasi olisi lopulta mitään merkitystä.

Itse ainakin olen täällä keskustelujen vuoksi, en sen vuoksi kuka siellä jonkun tekstin takana on.

Ajattelen nämä keskustelut sellaisina, että niissä jaetaan tietoa ja erilaisia näkemyksiä ja niitä voi lukea myös ajanvietteenä.

Kaikkea luettua ei tarvitse sellaisenaan hyväksyä, samaa mieltä ei tarvitse olla eikä tosin vastalauseitakaan aina tarvitse vaivautua esittämään. Vanhojakin keskusteluja voi jatkaa, koska keskustelut elävät netissä niin kauan kuin niitä luetaan. Vanhoihin keskusteluihin voi löytää vuosien jälkeen uusia lukijoita ja tiedon etsijöitä.

Koen tämän oman tapani vapaammaksi, kuin trollailun vaikutusten seuraamisen mielihyvän toivossa tai tykkäysten keräämisen.

Laitat aina tekstin jokaiseen sanaan omaa elämänkokemustasi, silloinkin kun trollaat, eli sinä itse siellä taustalla aina kirjoitat sinun oikeita ajatuksiasi, aivojesi tuottamaa tarinaa, vaikka et tositapahtumista kertoisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla