Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pihat ovat nykyisin täynnä trampoliineja?

Kummastelija
29.08.2021 |

Olen huomannut, että viimeisen noin viiden vuoden aikana ainakin Helsingin pientaloalueilla pihoilla on alkanut näkyä enemmän ja enemmän trampoliineja. Siis ihan piskuisillekin pihoille ängetään trampoliini. Minkä takia? Ne ovat äärettömän rumia, käy sääliksi naapureita... Rakastavat lapset oikeasti niin paljon trampoliinilla pomppimista? En ole ikinä nähnyt kenenkään pomppivan niissä... :D

Minulla on siis itsellänikin lapsia, joten mistään yleisestä lapsivihasta ei ole kyse, ihmettelen vain, että onko trampoliineistä oikeasti niin paljon iloa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs pilkata vajaaälyisiä! Tunnen työn puolesta useammankin vajaaälyisen ja yksikään heistä ei kilju.

Vierailija
22/26 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kakarat huutaa ihan tarpeeksi jo muutenkin, pitääkö niille vielä trampoliinitkin ostaa missä kiljutaan kahta kauheammin?

Pitää! Lapset ovat elämää. Tulevaisuutta ei olisi ilman lapsia.

Kaikenkaikkiaan hyvä aktiviteetti varsinkin korona-aikana. On paljon parempi et lapset liikkuu, kuin ovat ruutujen ääressä.

Liikkua voi myös ilman että kiljutaan kuin vajaaälyiset.

Ainoastaan vajaaälyiset hommaavat trampoliineja naapureita häiritsemään. Kakarat eivät niissä kiljumatta pompi. Ja niitä kakaroita pomppii yleensä useita yhtä aikaa. Trampoliineja kun löytyy parista tai kolmesta naapurista, niin aina vähintään yhdessä niistä kiljutaan. Se kotirauhasta sitten.

Missä ihmeen spurgulähiössä asut? Kannattaa muuttaa hieman kauemmaksi muita ihmisiä..

Itse asiassa asun omakotialueella, jota kai pidetään hyväosaisten kaupunginosana. Täällä ihmisillä on kunnon pihat ja niissä liian monella helvetinkoneet eli trampoliinit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja aikuiset rakastavat trampoliinilla hyppimistä. Parempi ulkona trampalla kuin sisällä pleikalla tai mopoilla kaupungilla. Ja kyllä, meillä hyppii teinit ja vanhemmatkin.

Vierailija
24/26 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskät ja miksei muutkin haluluavat tuoppinsa kanssa katseltavaa.

Vierailija
25/26 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä. 

Hehe, joo kyllähän minä trampoliinin liikuntamuotona ymmärrän, mutta onko kaikki oltava omalla pihalla? Trampoliinipuistoon pyöräilemällä saisi varmaan vielä enemmän ja monipuolisemmin liikuntaa. ;) 

Vierailija
26/26 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni hyppivät trampoliinilla yhteensä tunteja päivässä kesäisin. Nyt oli niin kuuma kesä että montaa minuuttia eivät kerrallaan voineet siinä olla mutta aina pienen levon jälkeen uudestaan. Ovat mielestäni tosi taitavia, tekevät kaiken maailman voltteja ja perhosia ja arabialaisia sun muita.

On meillä pihalla myös koripallokori, frisbeekori, sählymaali ja sulkapalloverkko. Urheilullisia ollaan.