Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9v kuumeessa, jäisitkö töistä kotiin?

Vierailija
01.10.2014 |

Vaihtoehtona päivä kotona yksin johonkin kolmeen.. kunnes isompi sisarus 13v kotona.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin ilman muuta. Lapsi varmaan pärjää, mutta voishan sitä lapsen etua ja mieltäkin ajatella. Lapsi kokee olonsa turvalliseksi kun saa sairastaa vanhemman kanssa eikä yksin kotona. Mitä jos vointi huononee?

Vierailija
2/8 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jäisin jos vain järkevästi mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin jäädä, koska on oikeus olla kotona alle 10v kanssa. Riippuu työpaikasta ja saako työnantaja sijaistamaan ketään.

Vierailija
4/8 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jäisin.Töistä viis.Kuumeessa voi sattua mitä vaan.Eikä lapsi voi yksin ottaa lääkettä.Jäisin paljon vanhemmankin kanssa.

Vierailija
5/8 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsesta ja paljonko sitä kuumetta on. Viime lukuvuonna oma kuopus oli syksyllä 9- ja kevättalvella täytti 10v; olin kotona jos sairaus vaikutti perusflunssaa pahemmalta ja töissä jos kuumetta alle 38 ja oireet tavalliset- Kotiin jäin rajun oksennustaudin aikana mutta toipilaspäivinä olin töissä

Vierailija
6/8 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kotona. Jos läppäri on toimistolla, haen sen aamulla.

Vierailija
7/8 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jäisin kotiin! Miettikää minkä työn esiäidit ovat aikoinaan tehneet jotta olemme saanut oikeuden hoitaa kotona sairasta lasta, ei nyt perkele heitetä sitä hukkaan.

Vierailija
8/8 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies tai minä jäisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme