Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
29.08.2021 |

En löytänyt vielä ketjua joten tässä olkaa hyvät, keskustelu vapaa.

Kommentit (932)

Vierailija
881/932 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi eri asiaa olla kova pelaaja kuin kova kiusaaja. Olipa tympeää peliä kolmelta neitokaiselta ja mukana tietenkin vielä viki ja orava vai mikä tämän lumilautailijan nimi olikaan. Salminen Roope puolusteli kovasti söörliä, mutta kannattaisi roopenkin muistaa omat temppunsa. Pitäisi vaan näppinsä irti tästä jupakasta kuin myös muut liikkuvat elimensä.

Vierailija
882/932 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaksi eri asiaa olla kova pelaaja kuin kova kiusaaja. Olipa tympeää peliä kolmelta neitokaiselta ja mukana tietenkin vielä viki ja orava vai mikä tämän lumilautailijan nimi olikaan. Salminen Roope puolusteli kovasti söörliä, mutta kannattaisi roopenkin muistaa omat temppunsa. Pitäisi vaan näppinsä irti tästä jupakasta kuin myös muut liikkuvat elimensä.

Kovasta kiusaajasta sinä tiedätkin kaiken, ei tarvi kuin katsoa peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko nämä kiysaajien ja väärän voittajan puolustajat todella, että ei ole mitään väliä mitä suuri osa katsojista on mieltä? Taitaa kuitenkin olla merkitystä, kun kyseessä on julkkis! Ja se minkälaisena ihmisenä nähdään.! Juu, voitolle ei vo enään i mitään, mutta veikkaan, että se ei voittajaa tällä hetkellä paljon lämmitä!? Karma is a bitch!!!

Vierailija
884/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä osa kirjoittelevista ovat moninkerroin kovempia kiusaajia kuin tuolla ohjelmassa kukaan ikinä. Muutenkin mitään kiusaamista ei ole tapahtunut. Ei se ole ulkopuolisen päätettävissä, mikä on kiusaamista. Jos Paul tai Sanna ei ole kiusaamista itse kokeneet, kuten ovat kertoneet, niin turha teidän on tulla itkemään jostain kiusaamisesta.

Naurettavaa muutenkin. Tuo ohjelma ei ole mikään ala-asteen leikkikenttä, missä kaikki pitää ottaa mukaan leikkiin. Koittakaa jo päästä niistä omista kiusaamis traumoistanne yli tai menkää terapiaan. Kyse oli kilpailusta. Välttämättä kaikki, mikä siellä on tapahtunut ei ole ollut hyvää käytöstä, mutta se ei tee siitä mitään kiusaamista.

Ja mitä voittajaan tulee, niin ei ollut todellakaan se, kenen olisi pitänyt voittaa. Mutta heimo on puhunut, koittakaa kestää.

Vierailija
885/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko nämä kiysaajien ja väärän voittajan puolustajat todella, että ei ole mitään väliä mitä suuri osa katsojista on mieltä? Taitaa kuitenkin olla merkitystä, kun kyseessä on julkkis! Ja se minkälaisena ihmisenä nähdään.! Juu, voitolle ei vo enään i mitään, mutta veikkaan, että se ei voittajaa tällä hetkellä paljon lämmitä!? Karma is a bitch!!!

Luuletko sinä, että suurinta osaa kiinnostaa enää viikon päästä ollenkaan, kuka voitti. Suurin osa hyväksyy, että nyt kävi näin ja siirtyvät katsomaan seuraavaa ohjelmaa. Suurin osa oli Paulin puolella, mutta nyt ei suosikki voittanut. Tästä ei tule seuraamaan mitään sen kummempaa voittajalle, vaikka miten hullut canseloijat sitä haluisivatkin. Seuraajat näköjään lisääntyy, eli taitaa jäädä vain voiton puolelle.

Vierailija
886/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV 3 Lauma ohkelmassa Shhirly, Viki ja Roope Salminen. En katso!!!

Vierailija
887/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TV 3 Lauma ohkelmassa Shhirly, Viki ja Roope Salminen. En katso!!!

Hyvä juttu, suosittelen sinulle ryhmä hauta. Siinä ei niin paha mieli tule.

Vierailija
888/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin eli ohjelmat boikottiin. Tunnevammaisten kiusaajien kanssa jaapastelu lienee turhaa. Ei se ymmärrys heille valkene ennen kuin joutuvat itse syrjään, jos silloinkaan.

Vierailija
889/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shirlyolinro1 kirjoitti:

Ei herranjesta mitä porukkaa täällä mollaa tän kauden voittajaa ja sen valitsijoita, eli suurinta osaa tämän kauden pelaajista!!!

A) on helppo huudella kun ei itse ollut mukana. Kameroiden edessä Paul ehkä näytti uhrilta, mutta kameroiden takana oli selvästi jtn muuta. Vai oliko lähes koko heimo väärässä tai unessa? Sallikaa mun nauraa.

B) Paul pudotettiin jo alussa, ilman tämän kauden poikkeavaa hylättyjen saarta, hänen kisa olisi päättynyt ilman kitinöitä jo alkuun.

C) Paul osti itselleen kolmasti immuniteetin kolikoilla joita ei muissa kausissa ole ollut. Ilman niitä hän olisi pudonnut monta kertaa jo puolivälissäkin kisaa.

D) kaikki katsojat tuntuvat unohtavan että hän varasti tötkeästi ja itsekkäästi Tuulin kolikot!! Josta Tuuli ei edes tiedä. Tuuli olisi voinut pelastaa niillä itsensä, tai Paul pelastaa hänet. Vaan mitä teki tämä röyhkeä itsekkyys. Pelasti jälleen itsensä.

E) Jos joku pistetään jatkuvasti pudotukseen koko kisaporukan toimesta, niin kyllä se kertoo jotain.ko tyypistä. Paul ei ollut mikään ylivoimainen pelaaja jota olisi tarvinnut pelätä siellä, vaan hän oli -ei pidetty itsekäs joka ei selvästi tullut toimeen myiden kanssa. Paljon kovempi pelaaja oli esim Helmeri, mutta hänestä puolestaan pidettiin.

F) Paul ei ollut mikään "kova" voittamaton pelaaja. Hänhän voitti vasta lopussa joitakin kisoja kun muut kovat ja nuoret pelaajat olivat jo poissa. Vastassa tällöin oli lähinnä naisia ja vanhempia miehiä, joiden kanssa oli aika tasavertainen. Ei msn nimessä siis mikään tavis kauden voitrajana illut Tarzan. Keskiverto kieroileva kuikero.

G) Joka kausi on kieroiltu, juoniteltu ja liittouduttu. Se on osa tätä peliä!!! Niin miehissä kuin naisissa. Mutta kun sen tekee naiset ja kun nainen voittaa, kerranki ja oikeutetusti. Niin hirveä oikeusmurha ja se on kiusaamista!? Hei haloo nyt, miksi liittoutuminen on kiellettyä kun kyseessä nainen?

Koko kiusaamistermi tässä yhteydessä, kun kyse on aikuisten ihmisten vapaaehtoisesta leikkimielisestä kisasta, on naurettava! Pahempaa "kiusaamista" jos sitä nimeä juonittelusta ja liittoutumisista halutaan käyttää, on ollut menneillä kausilla. Eikö suomalainen nuori aikuisyleisö kestä sitä että nuori, hoikka heteromies häviää? Ettei sama muotti toteudukkaan vuodesta toiseen?

Suomalaiset tosi tv-fanit ovat sortuneet saman muotin syndroomaan. Voittaja pitäusi olla yleisöllä tasolla hyvännäköinen nuori, hoikka heteromies. Tai muuren tulee lynkkaus. Tämä on sitä KIUSAAMISTA.

HERÄTKÄÄ!

Ihan niinku Viki olis kirjoittanu tänän yllä olevan tekstin

Ei, kyllä se oli minun vaimoke, ketä tuon kirjoitti. Ja olen täysin samaa mieltä. Huomaan olevamme vähemmistössä mutta näin ajattelen silti: Kiusaamista ei ollut, ainakaan näytetyn perusteella. Olen itse saanut tuta kiusaamisesta vuosia, joten on sen "kulttuurin" väheksymistä verrata tuota pelaamista sinne päinkään.

Voi tätä loukkaantumisen ja lynkkaamisen määrää nykypäivänä. Olkaa oikeassa ja tuntekaa paremmuutta. Toivon syvästi jaksamista joukkolynkkauksen uhreille, kuten Eve, Shirly ja Sanna Marin. Ai katos kummaa, kaikki ovatkin nuoria, menestyneitä ja kivannäkösiä naisia;)

Vierailija
890/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vikille vastaus vikinään: siihen on syy miksi niitä kolikoita annettiin Paulille eikä vaikka sulle tai Sipelle. Niitä ei haluttu jättää teille, Paul pelasi paremmin ja sai muut antamaan kolikot hälle. Sipe ei voittanut mitään kisoja, ei saanut keltään kolikoita, ei juuri leirissä tehnyt muuta kuin kieroili ja kiusasi. Mutta siitähän te loput kiusaajat palkkion jaoittekin.

Tuulin kolikot pimitti itsellään, eli toisin sanoen varasti ne. Ei todellakaan ollut ansainnut niitä itse, tämä Paul! Ettekö nyt muista mitään?

Siis Laurihan ei ehtiny sanoa Paulille, että ne on Tuulin. Aikaisemmin vain mainitsi että toivoo Paulin solmivan Tuulin kanssa liiton. Miten mielestäsi Paul olisi voinut tämän selvittää paljastamatta samalla, että tasku pullottaa kolikoita.

En usko tuohon, etteikö tiennyt. Hän pimitti Tuulin kanssa puhuessa kolikkonsa. Vältti myös neuvostossa aiheesta kunnolla puhumisen. No nyt kun ovat katsoneet jaksot, näkevät vielä selvemmin, miten käärmemäisesti Paul keplotteli pelissä eteenpäin. Ei todellakaan anteeksi pyydeltävää muilla kilpailijoilla. Toivottavasti kukaan ei alennu moiseen, huh!

Vierailija
891/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä kaikkea edes kuvata, joten kaikkea ei voi myöskään näyttää. Sitä paitsi välttämättä kyse ei ole edes mistään yksittäisestä teosta vaan lopulta siitä, että leirissä on viihdytty paremmin Shirlyn seurassa kuin Paulin seurassa. Hänet kuitenkin haluttiin jo alkuperäisestä heimostaankin ulos. 

Fakta on se, että Shirly oli hyvin pidetty leiriläisten joukossa, koska ei kertaakaan oltu äänestämässä ulos ja voitti lopulta ulosäänestettyjen äänillä. Se fakta ei muuksi muutu. 

Shirly oli pidetty omien liittolaistensa keskuudessa, koska oli Even kanssa niin taitava manipuloija että piti toisia otteessaan. Taito toki sekin, mutta itse en sitä arvosta silloin kun se menee ihan vain silkan ilkeyden puolelle.Esimerkiksi Sannankin kohtelu oli ihan suoraan yläasteen suosittujen tyttöjen ringistä, josta Sannalle heitellään armopaloja. Sanna halusi miellyttää ja mielistellä Shirleyä ja Eveä loppuun asti. Esim. säkkikiksassa Sanna oli aiemmin surullinen Shirlyn käytöksestä ja aikoi antaa Shirlylle säkin, mutta pelkkä Shirlyn vihainen huuto sai Sanna perumaan aikeensa. Shirly sai kyllä antaa Sannalle säkkejä. Sanna sitten jatkoi yläastetyttökaksikon mielistelyä loppuun asti ja antoi äänensä Shirlylle.

Voisiko tätä sanoa jopa Tukholma-syndroomaksi tai muistelkaa koskelaa...

Pitää olla kiusaajan puolella tai on häntä vastaan ja kosto on varma.

No voi luoja! Mieti nyt mihin vertaan! Onko sulla hieman menny puurot ja vellit sekaisin

Tämä on peliä, noissa verrokeissasi on tapahtunut oikeasti pahaa ja peruuttamatonta. Rauhoittukaa nyt hyvät ihmiset.

Vierailija
892/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon super-Shirley! Älä välitä näiden elähtäneiden kurtturuusujen, elämäntapaloukkaantujien ja reklusiivisten olmien (googlaa, jos ja kun et tiedä, mikä tämä on) sisällöttömästä louskutuksesta. Kautta historian havinan rahvas on viskellyt eltaantuneita tomaatteja vääräuskoisina pitämiensä niskaan. Nyt tämä koturien primitiivinen ja halveksittava, mutta niille täysin luontainen käytös on siirtynyt parasosiaalisen vuorovaikutuksen virtuaalimaailmaan. Se, että sinä täällä projisoit omia kiusaamisharhojasi reality-ohjelman draamanhakuisesti leikattuun henkilöön, josta et tiedä yhtään enempää kuin vaikkapa poliitikoista, ei auta sinua traumojesi käsittelyssä. Ettehän te tätä ymmärrä - en puhu karhujen saartamisesta - mutta halusin silti sitä pyyteettömänä filantrooppina yrittää. Alhoisaa - auvoisan sijaan - työpäivää kaikille tuleville alapeukuttajille!

Vierailija
893/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomen " julkkis" selviytyjissä voi voittaa kiusaamalla ja vielä kiusatuille itkupotkuraivareita tekemällä 30 tuhatta euroa!🤢🤮

Vierailija
894/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä osa kirjoittelevista ovat moninkerroin kovempia kiusaajia kuin tuolla ohjelmassa kukaan ikinä. Muutenkin mitään kiusaamista ei ole tapahtunut. Ei se ole ulkopuolisen päätettävissä, mikä on kiusaamista. Jos Paul tai Sanna ei ole kiusaamista itse kokeneet, kuten ovat kertoneet, niin turha teidän on tulla itkemään jostain kiusaamisesta.

Naurettavaa muutenkin. Tuo ohjelma ei ole mikään ala-asteen leikkikenttä, missä kaikki pitää ottaa mukaan leikkiin. Koittakaa jo päästä niistä omista kiusaamis traumoistanne yli tai menkää terapiaan. Kyse oli kilpailusta. Välttämättä kaikki, mikä siellä on tapahtunut ei ole ollut hyvää käytöstä, mutta se ei tee siitä mitään kiusaamista.

Ja mitä voittajaan tulee, niin ei ollut todellakaan se, kenen olisi pitänyt voittaa. Mutta heimo on puhunut, koittakaa kestää.

Veikkaan, että moni on ihan aikuisiällä joutunut kohtaamaan even ja shirlyn kaltaisia ääliöitä, jotka itse käyttäytyvät todella tylysti ja veemäisesti, mutta jos joku sanoo yhtään vastaan, heittäytyvät teiniprinsessan tavoin joko huutamaan tai itkemään. Raskaita ihmisiä.

Vierailija
895/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvityjät on ohi ja se siitä.Olihan tämä ihan erilainen selvityjät kun edelliset ja voittajakin valittiin ihan oudosti.Jos nuo kaksi prinsessaa ei olisi ollut ohjelmassa niin varmasti olisi ollut erilainen koko selvityjät.Voittoa ei ansaita sillä ,että olet jengin kova kiusaaja.

Vierailija
896/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja sitä narsisti tätä. yhyyyhyy, menkää kotiin kasvamaan tai terapiaan toipumaan noista koulukiusaus traumoistanne. Voittaja valittiin ihan formaatin sääntöjen mukaan. En olisi itse äänestänyt Shirlyä, mutta heimo äänesti ja hän voitti.

Vierailija
897/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi kaudesta mieleen lähinnä antikliimaksi voittajan suhteen. Siis ei mitään Shirleyä vastaan, mutta olen itse aina altavastaajan puolella, ja sitähän Paul tuolla oli, kun joutui taistelemaan tuulimyllyjä vastaan, ja raivasi kovalla duunilla itsensä finaaliin.

Draaman kaareen olisi sopinut huiman paljon paremmin, että altavastaaja olisi päässyt vaikeuksien kautta voittoon, ja siksi lopputulos oli lässähtänyt pannukakku.

Koko ajan toivoin että tuosta isosta liitosta ei olisi voittaja tullut, mutta eipä sille mitään mahda.

Vierailija
898/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea tietenkin ulkopuolisen sanoa, onko kiusaamista tapahtunut vai ei, mutta Paul on kuitenkin käynyt terapiassa. Niin ainakin väitti.

Kiusaamista on monta erilaista, mutta ei kai tämä niin tabu aihe ole, ettei siitä tänäpäivänä saa puhua.

Miksi pidät minua tai meitä kiusaajina, koska asia nostetaan esiin. Nämä ihmiset on valinneet olla julkisuudessa, kai me silloin voidaan julkisesti puhua kiusaamisestakin.

Vierailija
899/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja sitä narsisti tätä. yhyyyhyy, menkää kotiin kasvamaan tai terapiaan toipumaan noista koulukiusaus traumoistanne. Voittaja valittiin ihan formaatin sääntöjen mukaan. En olisi itse äänestänyt Shirlyä, mutta heimo äänesti ja hän voitti.

En kai tarvi terapiaa mielipiteideni takia? Mihin katosi Suomesta sananvapaus ja mielipidevapaus, kun minun pitää käyttää terveydenhuollon resursseja, kun ääneen puhun epäkohdista joita olen havainnoinnut.

Kyllä kiusaamiseen pitää puuttua. Toki puhumme formaatista, johon se näyttää kuuluvan. Puhumalla asiasta, voimme kuitenkin saada tulevat osallistujat harkitsemaan kuinka pitkälle ovat valmiita menemään kiusaamisessaan.

Lopputulosta tämän vuoden osalta en voi muuttaa, mutta voin tehdä valinnan olla kuuntelematta tai seuraamatta julkisuuden henkilöitä, joita en arvosta.

Vierailija
900/932 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että moni on ihan aikuisiällä joutunut kohtaamaan even ja shirlyn kaltaisia ääliöitä, jotka itse käyttäytyvät todella tylysti ja veemäisesti, mutta jos joku sanoo yhtään vastaan, heittäytyvät teiniprinsessan tavoin joko huutamaan tai itkemään. Raskaita ihmisiä.

Tämä pisti silmään monessa kohtaa. Ja vastaus kaksikolta oli vaan että reogoin siinä kohtaa omiin tunteisiini. Tottahan tuo, mutta minne kaikkien muiden tunteet katosi. Erikoinen sosiaalinen peli, kun voittaja on se, joka jyrää toiset kätkemään omat tunteensa.

Ketju on lukittu.