Paras/huonoin kylpylähotelli missä olet käynyt lapsiperheenä?
Mä en oo käyny kuin yhdessä kylpylähotellissa, Vesileppiksessä.
Huono puoli siellä oli kylmät ja vetoisat huoneet myös alhaalla oleva lasten leikkihuone oli tosi kylmä.
Hyvää Vesileppiksessä taas oli se kylpyläosasto. Ihanat saunat ja ihana poreominaisuus siellä ison altaan reunassa. Nappia vaan kun painoi, niin meinasin lähteä lentoon poreiden voimasta. Lapsikin tykkäsi tästä poreilusta :D
Arvosana ehkä 4-.
Missä kylpylöissä olette te käyneet ja minkälaisen arvosanan antaisitte niille?
Kommentit (24)
Meidän perhe on tykännyt Sokos Hotel Caribian kylpylähotellista, lapset (7v ja 9v) ovat tykänneet kovin kylpyläosastosta ja leikkipaikoista. Siistit tilat ja hotellihuoneet, erittäin hyvä ravintola kylpylän yhteydessä ja Hesburgeriin voi piipahtaa suoraan kylpyläosastolta. Sijainniltaan ihanteellinen Turun keskustan kupeessa, kävellen ollaan hyvin pärjätty siellä. Arvosanaksi antaisin 9½, lasten lempparipaikka syyslomilla ja talvilomilla. :) Huonoimmat kokemukset taas on Vantaan Flamingosta. Epäviihtyisä, lapset eivät tykänneet ja väkipaljouksesta suuri miinus, vaikka ei loma-ajalla oltukaan. Antaisin 5+. Jotkut tykkää, jotkut ei.
mä suosittelen lämpimästi käsnäsin saaristokylpylähotellia, todella kauniilla paikalla ja ihanan rauhallinen kylpylä. lapsille ei kauheesti ole virikkeitä, mutta kyllä nekin sieltä varmasti saa jotain irti. hinnatkaan ei oo pilvissä. käsnäs jyrää kaikki holiday clubit ja radissonit sun muut!
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:35"]
mä suosittelen lämpimästi käsnäsin saaristokylpylähotellia, todella kauniilla paikalla ja ihanan rauhallinen kylpylä. lapsille ei kauheesti ole virikkeitä, mutta kyllä nekin sieltä varmasti saa jotain irti. hinnatkaan ei oo pilvissä. käsnäs jyrää kaikki holiday clubit ja radissonit sun muut!
[/quote]
Käytiin heinäkuussa tuolla Kasnäsissa ja oli kyllä kiva, mutta pieni ja täpötäynnä. Muuten arvosana 8, mutta ruuhkan takia laskee seiskaan.
Caribia Turku 8,5. Tosi kiva ja toimiva lasten kanssa, mutta on parikymmentä vuotta vanha ja se jo näkyy.
Flamingo Vantaa 6: uudempi, mutta törkyhintainen ja pikkulapsille ei niin monipuolisen oloinen kuin Caribia.
Muissa en olekaan käynyt.