Negatiivinen testi
Eikös tämä ole negatiivinen testi sillä tossahan on selvästi yksi viiva? vaikka tossa alhaalla näkyy vaaleanpunaista mitä lie niin eihän se voi viiva olla kun ei edes oikeassa kohdassa ole :D Kaverini sanoivat kanssa että negatiivinen.
Ja ei, älkää tulko valehtelmaan tai vitsailemaan vaan kertokaa onko toi nyt se negatiivinen!! omasta mielestäni on! http://aijaa.com/9tu8P6
Toivon koko sydämestäni että negatiivinen :) Sitä paitsi jos se oisi positiivinen siinähän näkyisi silleen kunnolla viiva ja paljon ylempää
Kommentit (16)
Minusta se on heikosti positiivinen.
Positiivinen. Montako pv myöhässä?
eiiikääää :'( mitä mun pitäs tehä en haluuu ollla oon vast nii nuori...
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:09"]eiiikääää :'( mitä mun pitäs tehä en haluuu ollla oon vast nii nuori...
[/quote]
Huhhuh.
Lue testin ohjeet uudelleen ja mieti saako av.lta kunnon vastauksia?
Voi herranjestas! Tee toinen testi.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:15"]
[/quote]
Minkä takia? o: ja anteeks jos satun olemaa nuori ja ehkäisy pettänyt ja oon hädissään...
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:15"]
[/quote]
Minkä takia? o: ja anteeks jos satun olemaa nuori ja ehkäisy pettänyt ja oon hädissään...
[/quote]Tiesitkö, että petti? Mikset sitten käyttänyt jälkiehkäisyä?
Tee uusi testi, aamulla heti ensimmäisestä virtsasta. Kaikista varmin tulos on silloin.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:19"]
Tee uusi testi, aamulla heti ensimmäisestä virtsasta. Kaikista varmin tulos on silloin.
[/quote]
Tämä on hyvä neuvo!
Juu :( mitä jos se näyttää samaa ku toi?
No aivan selkeä nega. Positiivisen viiva tuli ylemmäs ja viivamaiseksi. Tuo vaaleanpunainen sotku on vain sitä pissan nousussa tulevaa väriä.
On se positiivinen, mulla oli sama