Mitä aivoissani tapahtui?
Olin alaikäisenä todella kiusattu. Olen nyt yhtäkkiä herännyt. Kohta on mennyt melkein 10 vuotta enkä muista tuosta ajasta kaikkea. Mutta tuntuu kuin olisin yhtäkkiä hätkähtänyt hereille. En muista enää kaikkien luokkalaisteni nimiä tai kaikkia tapahtumia koulussa. Muistan kyllä pääpirteittäin asioita, mutta minusta tuntuu, että olen unohtanut jotain, mutta en tiedä mitä. Minulla ei ole ihmisiä elämässäni, joten on vaikea ankkuroitua ajan kuluun. Olen myös muuttanut useasti tämän jälkeen ja vaihtanut työpaikkaa. Tuntuu, että minulla ei ole kiintopistettä. Minusta on järkyttävää, että olen tämän ikäinen ja en tiedä mihin elämäni on mennyt. Olenko hullu?
Kommentit (8)
Mieli suojaa traumalta ja siksi et muista asioita tarkasti. Hei, eikä tarttekaan muistaa. Voit lähteä tästä hetkestä eteenpäin. Mitkä asiat sinua kiinnostaa? Keskity niihin.
Itse muistan edelleen kaikenlaisia negatiivisia tapahtumia, voisin vaikka maksaa että saisin ne kaikki unohdettua. Ole onnellinen ettet muista.
Dissosaatiokohtaus. Helpottaa mahdollisesti tunnin- parin päivän sisällä. Nyt unta, rentoutusta ja itsensä hemmottelua. Jos ei auta, mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Mieli suojaa traumalta ja siksi et muista asioita tarkasti. Hei, eikä tarttekaan muistaa. Voit lähteä tästä hetkestä eteenpäin. Mitkä asiat sinua kiinnostaa? Keskity niihin.
En tiedä mikä minua kiinnostaa tai mihin lähteä. Tuntuu kuin en olisi edes sama ihminen enää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Dissosaatiokohtaus. Helpottaa mahdollisesti tunnin- parin päivän sisällä. Nyt unta, rentoutusta ja itsensä hemmottelua. Jos ei auta, mene lääkäriin.
Voiko olla oikeasti? Olen lukenut tästä aiemminkin ja löytänyt itsestäni tiettyjä piirteitä, kuten taitojen menettäminen toisena päivänä. Tätä ei kuitenkaan pitäisi itse huomata?
Ap
10 vuotta! 10 vuotta on mennyt kuin naps vain. Miten se on mahdollista?
Ap