Mikä on viiden tähden huulirasva? Linkki
Kommentit (10)
Blistex se pyöreä purkki josta otetaan rasvaa sormella, se on parasta. Monta kymmentä vuotta olen käyttänyt jo :)
Niin, siis minkä HS rankkasi parhaaksi?
Olisi kiva jos ihmiset vastaisivat Ap:n kysymykseen. Jokainen tässä vain ehdottelee omaa suosikkiaan ja sitä ei kysytty. Pääseekö joku lukemaan tuon HS:n testin maksumuurin takaa ja vastaamaan kysymykseen: mikä on testin viisi tähteä saanut huulirasva?
-Tahtoisin myös tietää-
Labello on surkean huono ei kosteuta huulia yhtään
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva jos ihmiset vastaisivat Ap:n kysymykseen. Jokainen tässä vain ehdottelee omaa suosikkiaan ja sitä ei kysytty. Pääseekö joku lukemaan tuon HS:n testin maksumuurin takaa ja vastaamaan kysymykseen: mikä on testin viisi tähteä saanut huulirasva?
-Tahtoisin myös tietää-
No vastaappas ihan itse kun olet niin välkky.
Ja jaetaanhan täällä reseptejä ja menu kokonaisuuksia vaikkei sitä välttämättä aloituksessa kysytäkkään. Kyllä täällä saa jokainen mielipiteensä sanoa. Ps. En tiedä vastausta koska ei ole maksullista nettihesaria, enkä aio sitä myöskään ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Labello on surkean huono ei kosteuta huulia yhtään
Toiselle käy toinen, toiselle taas ei. Minulla se kosteuttaa kyllä. Ei kaikille käy samat shamppoot tai hoitoaineetkaan, kosteusvoiteista puhumattakaan. Onneksi on mistä valita.
Apteekista saatava Favora, tuoksuton.
Maksakaa siitä, että luette.
En ole kokeillut tuota testivoittajaa, mutta aion kyllä. En kuitenkaan usko, että löytyy Bepanthenin voittanutta.
Labello (sininen) on aina vaan paras. Muita on tullut kokeiltua, mutta palaan tuohon Labelloon kun muut ovat huonoja.