Voiko aamulenkistä alkaa pitämään jos vain aloittaa lenkkeilyn aamuisin?
Ja jos voi niin kuinka kauan se tuntuu ihan kamalalta ennen kuin siitä alkaa pitämään?
Kommentit (10)
Minä saan liikunnasta iloa ja energiaa, vaikka urheilenkin illalla tai päiväsaikaan. En ihan tajua miksi pitäisi itsensä pakottaa aamulla lenkille, jos se on yhtä tuskaa.
Käykää lenkillä kun se teille sopii parhaiten. Se soopa mitä vuosia sitten julistivat aamulenkeistä tyhjällä vatsalla on ihan soopaa. Eli sen takia ei ainakaan kannata alkaa väkisin käymään aamuisin.
Vierailija kirjoitti:
Käykää lenkillä kun se teille sopii parhaiten. Se soopa mitä vuosia sitten julistivat aamulenkeistä tyhjällä vatsalla on ihan soopaa. Eli sen takia ei ainakaan kannata alkaa väkisin käymään aamuisin.
En lenkkeile laihdutusmielessä jos sitä ajattelit? Aamulla olisi paremmin aikaa ja vähemmän väkeä. Ap
Kyllä se muutamassa viikossa alkaa tuntua välttämättömältä.
Olen yrittänyt. Samoin uimista ja salilla käyntiä. Onnistuu kyllä, mutta selkeästi oma kroppani on enemmän hereillä iltaisin. Tästä syystä lopetin aamutreenaamisen.
Hanki koira niin siitä alkaa pitämään.
Juuh.
Sama kuin kaikessa muussakin. Kaikkeen tottuu. Tarpeeksi kauan kun tekee niin siitä tulee rutiinia.
No jaa. Lenkkeilen useimmiten aamuisin. Mutta jostakin syystä se ei tunnu niin hyvältä, kuin lenkkeileminen esim. puolen päivän aikaan. Olotila tuntuu enemmän tukkoiselta ja jotenkin pakkopullalta. Johtunee siitä, ettei käyttämäni lääke (Thyroxin) ole kerennyt vielä imeytyä elimistöön oikealla ja tarvittavalla tavalla.
Tarkoitatko lenkillä hölkkäämistä? Mä inhoan juoksua, mutta reipas kävely on jees. Luurit korviin ja aikaisin aamulla liikenteeseen. Vauhti on 6-6,5km/h, kotiin tultua ihan mahtava olo. Sen jälkeen syön aamupalan.
Siinä meni kolmisen viikkoa.
Ensin täyttä tuskaa, sitten pelkkää energiaa.