Paljonko sulla on mennyt tänään rahaa ja mihin?
Minä maksoin vuokran (350e), kävin bussilla kaupungissa (3.30ex2) ja sitten kaupassa (20.20e). Vielä pitäisi mennä apteekkiin ja toiseen kauppaan (menee vielä nelisenkymppiä, arvioisin).
Kommentit (130)
Kävin s-marketissa ostamassa pelkkää ruokaa itselleni, lasku oli 68€
Uimahalli 4e ja Halpahalli 9.40 e ,talouspaperia, kampoja ja hammasharja
0€ vaikka houkutus oli suuri! :(
Missä on noin halpoja vuokria?
Mulla meni vuokraan 1372, matkakortteihin noin 52+23+12, puhelinlaskut 2x 19,90, 10 + 24.20, ruokakauppaan 70 euroa (pitäs riittää viidelle hengelle ensi viikon maanantaihin), koulun retkirahastoon 10 ja leivontakauppaan 5,70.
Reilu satku meni. Lounas maksoi 16 euroa, ja ruokakauppaan meni 88 euroa.
199e Gaborin saappaat, 9e salaattilounas chilihärällä, 3e kahvi ja suklaa-banaani rahkapiirakka, 3e kuntosali. Ruokakauppaan en ehtinyt:D
Vielä avoin, mutta arviolta hemmetinmoinen summa hammaslääkärille
Kosmetiikkaan n. 20 euroa
Ruokakauppaan n. 20 euroa
Urheiluliikkeeseen n. 20 euroa
Isälle lainaan 50 euroa
Ylöskirjattuna tuntuu paljolta, ilmankos se tilin saldo hupeneekin niin vauhdilla, jos vain "ihan pikkuostoksista" koostuneenakin päivänä saa kuitenkin kulutettua kunnon summan.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 19:29"]
Noin 40 euroa tänään ruokakauppaan hain aineksia pizzaa varten sekä jäätelöä ja muita herkkuja. Poikaystävä hommasi pilveä ja me rentoudutaan poltellaan ja syödään hyvin :))
[/quote]
Hyvä, meillä huomenna tuo ohjelma. Mä en syö makeita herkkuja, eli mulle suolaisia herkkuja ja miehelle makeita. Tein just raparperihilloa, eli lettuja sitten. Yhteinen herkku salmiakki- irtokarkit:). Mukavaa ltaa.
Ruokakauppaan n. 20e, josta 8e kissanruokaan (huah).
Meni 8 euroa Cittariin, kun hain luomuvoita, luomupiimää, tofua ja leipää. Lisäksi hyväksyin 60 euron e-laskun, joka tuli auton huolenpitosopimuksesta. Huomenna sitten lisää, ainakin Lidlissä.
Kuomat lapselle 39, apteekkiin 15, tupakkia 6. Saattaa vielä n. 10 mennä johonki joutavaan tänään...
12,5e meni lähikauppaan, hain lounas- ja välipalatarvikkeita kun laiskotti alkaa tekemään mitään itse :D Sekä tupakkaa on tuossa.
Sähkölasku 93€, auton vakuutus 157€, puhelinlasku 14€, ruokakauppaan 68€ (ruokaa koko loppuviikoksi), bensaan 30€, lapsen kaverille synttärilahja 19€.
reilu 3 €. Purkkaa ja ananaspaloja.
131 e lainanlyhennys ja 17e säilytyslaatikoihin ja hoitolasten retkieväisiin. :)
2,60 kouluruokaan ja 2,70 kirppisostoksiin :-)
Eikö kukaan muu ole käynyt 3+1-päivillä? Mulla meni sinne kosmetiikkaosastolle 33 €. Silmämeikinpoistoaine, ripsiväri, huulirasvaa jne.
65e lidliin normaaleihin ruokaostoksiin + röökiin, 10e veikkauksen pelitilille (eurojackpotit ym.), kotivakuutus 50e, vuokraan 100e, auton vakuutusmaksuihin 130e, tietokoneen osamaksuun 140e ja autovero 33e :(
Käytin rahaa vain itseni hemmotteluun: kahvilakäynti 7 e, hedelmiä kaupasta 9 e, Kodin Kuvalehden tilausmaksu 55 e.